Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 126 днів. За цей час ми опублікували 25025 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Українська правда

Від сьогодні столичний громадський транспорт працює в режимі обмеження, тобто забезпечуватимуть перевезення виключно працівників сфер критичних інфраструктури міста, яким для проїзду видали спеціальний квиток. Решту транспортних маршрутів тимчасово скасували на період карантину, залишивши лише 17 спецмаршрутів. На кожен маршрут виділили по кілька тролейбусів, чи автобусів, чи трамваїв, що будуть курсувати з інтервалом в годину.

Киянин Олександр Рак підрахував, що, задіявши всі 246 одиниць транспорту одночасно, то за один рейс Києвом зможуть пересуватися 1968 людей.

Фото: Новинарня

«По Києву видано 127 тисяч спеціальних квитків, що в 64,5 разів більше ніж провізна здатність траспорту, – повідомляє Олександр Рак. – Щоб всіх цих людей перевезти треба 2,5 доби безперервного руху або будуть пускати не по 10».

Сьогодні зранку більшість медиків повідомляли, що досі не мають перепустки для користування транспортом, тому що для того, щоб її отримати, їм треба доїхати на роботу. Тож працівники лікарень брали з собою будь-які документи, що підтверджували їх фах, або довідки з міста роботи, щоб потрапити в транспорт.

Працівники Нацполіції були про це попереджені, тож пускали медиків без перепусток. Але решта громадян, що не мали документу, не змогли скористатися транспортом. На зупинках Либідської та на Майдані Незалежності зараз порожньо, черг більше немає.

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button