Пандемія коронавірусу виявила, що міста потребують інфраструктуру для «легкого транспорту»
Так, у Боготі лише за одну добу додали 76 кілометрів тимчасових велодоріжок.
Так, у Боготі лише за одну добу додали 76 кілометрів тимчасових велодоріжок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Пандемія коронавірусу продемонструвала важливість розвитку мікромобільності, вважає американський Інститут транспортної політики.
Коли мешканцям міст доводиться обмежувати пересування, зокрема відмовлятися від звичних поїздок з дім-робота, доступні та надійні засоби пересування стають як ніколи актуальними. Це має сенс не лише в часи глобального карантину через COVID-19, але й надалі, в умовах кліматичної кризи, стрімкої урбанізації та погіршення якості повітря.
У Нью-Йорку на час каратину почали розширювати простір для користувачів легкого індивідуального транспорту, такого як електросамокати, велосипеди тощо. У таких містах, як Лондон і Мехіко, люди вже відчувають переваги транспортної політики, орієнтованої на сталі засоби пересування.
У Боготі, столиці Колумбії облаштували 76 кілометрів тимчасових велодоріжок за одну добу – 16-17 березня.
«Аби місто функціонувало, ми маємо забезпечити всі можливі опції мобільності: автобус, метро, райдшеринг, пішохідні прогулянки, а також, звісно, й мікромобільність», – вважають автори статті.
Популярність мікромобільності, яка особливо відчутно зросла за останні два роки, вимагає відповідної інфраструктури. Зокрема, це засоби заспокоєння трафіку та відокремлені доріжки для велосипедів та інших подібних засобів. Інститут транспортної політики радить обмежувати швидкість автомобілів до 30 км/год там, де немає можливості облаштувати окремі доріжки.
Зазначимо, що для нових засобів мікромобільності в багатьох країнах, зокрема й в Україні, бракує й відповідного законодавства.
Фото: Lucian Alexe, Unsplash
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті