Понад 30 км вулиць у Мілані переоблаштують для велосипедистів та пішоходів
План передбачає створення тимчасових смуг для велосипедистів, розширення старих та створення нових тротуарів, а також обмеження швидкості до 30 км/год.
План передбачає створення тимчасових смуг для велосипедистів, розширення старих та створення нових тротуарів, а також обмеження швидкості до 30 км/год.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Одне з найвідоміших італійських міст Мілан, що знаходиться в регіоні Ломбардія, який найсильніше постраждав від коронавірусу, втілюватиме експериментальну систему захисту містян після карантину.
Мілан планує запровадити одну з найамбітніших схем у Європі з перерозподілу вуличного простору. У вівторок міська влада анонсувала план Strade Aperte (Відкриті вулиці), який передбачає облаштування вулиць загальною протяжністю 35 км, щоб зробити доріжки для велосипедистів та пішоходів, повідомляє The Guardian.
Місто має один із найвищих рівнів забруднення повітря в Європі. В умовах локдауну автотранспортне навантаження на дороги зменшилось на 75%, як і рівень забруднення повітря. Міські чиновники сподіваються залишити рівень користування власними автотранспортом на такому ж рівні після того, як жителі регіону повернуться на роботу, щоб уникнути навантаження на громадський транспорт.
«Ми роками працювали над зменшенням використання автомобілів. Якщо всі їздитимуть на машинах, не буде місця для людей, не буде місця для пересування та для комерційної діяльності поза магазинами», – заявив заступник міського голови Мілана Марко Гранеллі.
Візуалізація того, як виглядатимуть вулиці після запровадження плану Strade Aperte
План передбачає створення тимчасових смуг для руху велосипедистів, розширення старих та створення нових тротуарів, а також обмеження швидкості до 30 км/год. Нововедення будуть діяти в низці районів, одним з яких є Лазаретто, що був колись притулком для жертв чумних епідемій у XV-XVI століттях.
Мілан – досить невелике, але густонаселене місто, де живуть 1,4 млн людей, а відстань від одного кінця міста до іншого складає 15 км. Більше половини його жителів, щоб дістатися на роботу, користуються громадським транспортом. Середня протяжність такої поїздки складає менше 4 км, тож перехід від автомобілів до екологічних видів транспорту вважають потенційно можливим для великої кількості містян.
Фото обкладинки: Stefano De Grandis / Shutterstock
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті