Як виглядають «коронавелодоріжки» у французьких містах?
Велодоріжки намагаються робити завширшки до чотирьох метрів.
Велодоріжки намагаються робити завширшки до чотирьох метрів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Що більше міст Франції облаштовують веломаршрути, які мають компенсувати небезпеки пересування у громадському транспорті та приватних автомобілях після пом’якшення карантину 11 травня.
З одного боку, велосипед дозволяє дотримуватися соціальної дистанції на відміну від громадського транспорту, з іншого боку – не забруднює повітря, як автомобілі, що є критично важливим за умов пандемії COVID-19, яка вражає передусім легені.
Велосипедні доріжки, які почали з’являтися у розпал пандемії коронавірусу, французькі журналісти називають «коронавелодоріжки» (coronapistes). Часто їх облаштовують як тимчасові, просто відмежовуючи одну зі смуг руху бар’єрами, – проте у перспективі вони можуть стати постійними, або принаймні діятимуть протягом довгого часу, оскільки загроза вірусу лишатиметься ще деякий час.
Водночас муніципалітет міста Монтрей оприлюднив візуалізацію проєкту, на якому є повноцінна веломережа з велодоріжкою з двостороннім рухом, розміткою та велопарковками.
У Монтреї планують облаштувати вісім кілометрів велодоріжок завширшки до чотирьох метрів. Деякі створять за рахунок автомобільних паркувальних місць. Це коштуватиме 700 тисяч євро, пише Le Parisien.
Більш того, у місті розширять вже наявні велодоріжки, аби велосипедисти мали змогу дотримуватися дистанції.
У департаментах Валь-де-Марн і Сен-Сен-Дені, які оточують Париж зі сходу, планують облаштувати відповідно 40 і 60 кілометрів «коронавелодоріжок».
«Деякі пасажири боятимуться їхати на електричці чи на метро. Ми прагнемо заохотити їх користуватися велосипедами замість автомобілів», – кажуть місцеві чиновники.
Читайте також: «Міста задумаються над розвитком веломережі» – мери українських міст розповіли про досвід карантину
Втім, зроблені наспіх доріжки не завжди виглядають добре.
Фото обкладинки: twitter.com/M_Chassignet
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті