Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 146 днів. За цей час ми опублікували 27784 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві запустили проєкт replace, що спонукатиме до колективного переосмислення функцій недобудов та архітектурних пам’яток. Він розповідатиме про минуле, сьогодення та перспективи занедбаних об’єктів, які часто переживали великі потрясіння та труднощі — наприклад, через відсутність статусу пам’ятки архітектури.

Автори проєкту, команда дизайн-агенції Hexagon Agency, визначають його роль в тому, аби звернути увагу на пам’ятки архітектури та недобудови столиці, а також залучити людей до обговорення культурно-архітектурного контексту життя міста. Інформаційним партнером replace наразі вже є проєкт Мапа Реновації, повідомив концептуаліст Саша Поляков.

Читайте також: Проєкт «Мапа реновації»: як кияни зберігатимуть історичні будинки з допомогою бізнесу?

Ще однією метою є допомогти містянам зрозуміти, як можна впливати на розвиток міста та суспільства, виховати «активістський рефлекс», а саме здатність звертати увагу на проблему, обговорювати її та об’єднуватись заради подальших дій.

«Ми не претендуємо на звання експертів, наш намір — надихнути вас стати експерт(к)ами», — пишуть автори.

Деякі будівлі Києва, наприклад, корпус Театрального інституту, Житній ринок, Садиба товариства швидкої медичної допомоги, «Тарілка», Гостинний двір вже «обладнали» яскравим постер з QR-кодом, просканувавши який користувач опиниться на сторінці об’єкту, де описано його історію.

Потім сайт запитає яку функцію, на його погляд, може виконувати цей об’єкт: коворкінг-хаб, готель, арт-сквот, ресторан, прихисток для безпритульних тощо.

Наступне питання буде про те, що потрібно розташувати поряд: сквер, контейнери для вторсировини, фонтан із питною водою тощо. Наприкінці сторінка пропонуватиме ознайомитися з ініціативами щодо об’єкта та обговорити їх у месенджерах та соціальних мережах.

Автори проєкту також впевнені, що replace допоможе урбаністичним проєктам зрозуміти, наскільки люди відкриті до висловлення своїх думок щодо власного оточення. Окрім інтерактиву, replace надасть доступ до мікромедіа з інформацією про ініціативні групи, дослідження і публічні акції.

Фото обкладинки: #findway. Решта фото: з пресрелізу проєкту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button