Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Укрзалізниця планує найближчим часом підписати угоду на постачання та встановлення ескалаторів для вестибюля Центрального залізничного вокзалу Києва, повідомляє пресслужба компанії.

«Багато років ми чуємо нарікання на постійний вихід з ладу ескалатора на столичному вокзалі… Вже цього року в питанні заміни ескалаторів на Центральному вокзалі буде поставлено крапку», – запевнив виконувач обов’язків голови правління «Укрзалізниці» Іван Юрик.

Ескалатори придбають у Крюківського вагонобудівного заводу. Вартість складе близько 10 мільйонів гривень.

Торік тодішній голова Укрзалізниці Євген Кравцов нарікав, що компанія два роки поспіль оголошувала тендер на закупівлю ескалаторів й одразу зіштовхувалася зі скаргами Крюківського заводу в Антимонопольний комітет.

«Вони (Крюківський завод – ред.), звичайно, торги блокували і хотіли продати нам ескалатори практично вдвічі дорожче від своїх найближчих конкурентів», – заявляв Кравцов.

В Укрзалізниці зазначають, що зараз на вокзалі працюють ескалатори, розраховані для торгових центрів. Їм уже 19 років. Їх замінять на так звані «тяжкі» ескалатори – вони більш зносостійкі та можуть витримувати великі навантаження.

Також повідомляють, що на вокзалі встановили 22 камери з функцією розпізнавання облич, зокрема, –на спусках до колій, де за статистикою здійснюється найбільше крадіжок. На Центральному та Південному вокзалах чергують 25 правоохоронців.

Крім того, на вокзалі завершили демонтаж МАФів. Загалом на Вокзальній площі та у конкорсі вокзалу демонтували 35 торговельних точок. Ті, що залишилися, планують привести до єдиного стилю.

Фото: пресслужба Укрзалізниці

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button