Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26881 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Києві не фіксують та не аналізують місця, де найчастіше трапляються автопригоди. Про це повідомив громадський діяч і депутат Київради Олександр Пабат. Відповіді на такі запити до Національної поліції та Центру організації дорожнього руху він розмістив у дописі у Facebook.

З відповіді на запити до Національної поліції України стало відомо, що в Києві на офіційному рівні місця концентрації ДТП не фіксуються, як і не ведеться аналізу причин аварійності. На запит у Центр організації дорожнього руху  Олександру відповіли, що Управління патрульної поліції не передає їм даних про характер та місця концентрації аварій в столиці.

«В поліції скаржаться на не розроблені нормативи, попри те, що вони передбачені згідно з рішенням уряду. Причому така практика обліку аварійності була поширена ще на початку 2000-х років і за нею визначали пріоритетність в плануванні автомобільних розв’язок, встановленні огороджень тощо. Тож поки два відомства ділять між собою відповідальність, кияни гинуть під колесами авто», — пише Пабат.

Нещодавно КиевВласть повідомила про результати дослідження киянина Сергія Пасюти, якими він поділився на своїй сторінці у Facebook.

За словами киянина, він проаналізував базу з адресами ДТП в Києві з серпня 2016 року по грудень 2019 року, яку йому надала патрульна поліція. В результаті з’ясувалося, що з 536 смертей в ДТП, що сталися за цей період в Києві, 268 сталися за на одних і тих самих 19 вулицях.

Перелік вулиць та кількість загиблих в аваріях, що там трапились. Гістограма з допису Сергія Пасюти

Минулого року Сергій також проводив аналогічний аналіз даних патрульної поліції, тоді лідером за кількістю смертей в ДТП була Кільцева дорога.

Читайте також: За підрахунками активістів, в українських ДТП гине десять людей на добу.

Фото обкладинки: pixabay

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button