Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Києві не фіксують та не аналізують місця, де найчастіше трапляються автопригоди. Про це повідомив громадський діяч і депутат Київради Олександр Пабат. Відповіді на такі запити до Національної поліції та Центру організації дорожнього руху він розмістив у дописі у Facebook.

З відповіді на запити до Національної поліції України стало відомо, що в Києві на офіційному рівні місця концентрації ДТП не фіксуються, як і не ведеться аналізу причин аварійності. На запит у Центр організації дорожнього руху  Олександру відповіли, що Управління патрульної поліції не передає їм даних про характер та місця концентрації аварій в столиці.

«В поліції скаржаться на не розроблені нормативи, попри те, що вони передбачені згідно з рішенням уряду. Причому така практика обліку аварійності була поширена ще на початку 2000-х років і за нею визначали пріоритетність в плануванні автомобільних розв’язок, встановленні огороджень тощо. Тож поки два відомства ділять між собою відповідальність, кияни гинуть під колесами авто», — пише Пабат.

Нещодавно КиевВласть повідомила про результати дослідження киянина Сергія Пасюти, якими він поділився на своїй сторінці у Facebook.

За словами киянина, він проаналізував базу з адресами ДТП в Києві з серпня 2016 року по грудень 2019 року, яку йому надала патрульна поліція. В результаті з’ясувалося, що з 536 смертей в ДТП, що сталися за цей період в Києві, 268 сталися за на одних і тих самих 19 вулицях.

Перелік вулиць та кількість загиблих в аваріях, що там трапились. Гістограма з допису Сергія Пасюти

Минулого року Сергій також проводив аналогічний аналіз даних патрульної поліції, тоді лідером за кількістю смертей в ДТП була Кільцева дорога.

Читайте також: За підрахунками активістів, в українських ДТП гине десять людей на добу.

Фото обкладинки: pixabay

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button