За підрахунками активістів, в українських ДТП гине десять людей на добу
«З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
«З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Один із засновників кампанії «За безпечні дороги» Тарас Шевченко, скориставшись відкритими даними, підрахував, що «з моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей, як у збитому літаку».
«Вдумайтеся у це: у катастрофі в Ірані загинуло 176 людей і стільки ж людей вмерли в ДТП за 18 днів. І вмирають кожні 18 днів. Статистика смертей на дорогах – в середньому гине 10 людей за добу. За 18 діб – 180 загиблих. Масштаб трагедії в Ірані відтворюється за 18 діб», – написав Тарас Шевченко.
Нагадаємо, що 8 січня український літак МАУ зі 180 пасажирами на борту розбився в Ірані.
Приміром, тільки в столиці за даними Центру організації дорожнього руху, на київських дорогах минулого тижня зафіксували 756 ДТП, зокрема 38 аварій з потерпілими. Загинуло двоє людей. Крім того, відбулося 16 наїздів на пішоходів, при цьому 9 наїздів відбулися на пішохідних переходах.
Минулого тижня патрульна поліція зафіксувала на столичних дорогах 657 ДТП, зокрема 32 аварії – з потерпілими. Загинула одна людина, 36 людей отримали поранення. З 19 наїздів на пішоходів сім трапилися на пішохідних переходах.
Варто зазначити, що впродовж 2019 року жоден пішохід не загинув на дорогах Гельсінкі. Однією з причин нульової смертності вважають нові обмеження швидкості в місті. Наразі автівки можуть пересуватися жилими центральними вулицями Гельсінкі зі швидкістю 30 км/год, головними вулицями – зі швидкістю 40 км/год, а більш віддаленими – 50 км/год.
Крім того, в 2019 році смертність на дорогах Варшави скоротилася на 20%. При цьому в 2020 році там очікують ухвалення змін до законодавства, які забезпечать пріоритет пішоходів на дорозі.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті