Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Днями муніципалітет Мілану опублікував свою стратегію розвитку мобільності міста для велосипедистів та пішоходів, що дозволить дотримуватись правил соціального дистанціювання після карантину. Мета плану  пошук нової схеми пересування містом, яка не обмежуватиме людей і водночас зменшить ризики інфікування в період посткарантину.


Окрім докладного опису головних цілей та задач, які місто планує втілити в післякарантинний час, в плані наведено багато ілюстрацій для наочності та розуміння запропонованих нововведень.

Оцінивши всі зміни, яких зазнало місто під час перебування в режимі суворого карантину (локдаун), а саме зниження трафіку на вулицях до 75%, фахівці визнали всі наступні зміни можливими, економічно вигідними та швидкими у впровадженні.

Перехрестя Via Spoleto та Via Venini в Мілані

Візуалізація пішохідної площі в рамках плану Piazze Aperte на перехресті Via Spoleto та Via Venini

План містить такі розділи: адаптація міста до заходів соціального дистанціювання; стратегії розвитку активної мобільності, що сконцентровані довкола розбудови пішохідних та велосипедних вулиць; опис експериментальних проєктів, зокрема, схеми двосторонніх велосипедних смуг; варіантів облаштування пішохідних вулиць та парклетів (продовження тротуарів, що забезпечують більше простору для відпочинку людей на вулицях міста).

План переоблаштування району Ізола на Via Toce згідно з планом Piazze Aperte

У 2018 році в Мілані представили проєкт Piazze Aperte (Відкриті площі), в якому митці та архітектори експериментують з тактичним урбанізмом, щоб створити нові громадські простори із зайвих доріг та перехресть.

Цього року міська влада анонсувала план Strade Aperte (Відкриті вулиці), що передбачає розбудову мережі велодоріжок міста. Понад 22 км нових велосипедних смуг будуть завершені до літа, загалом із травня по грудень 2020 року в місті має з’явитися близько 35 км велодоріг. Далі стратегію розбудови велоінфраструктури планують продовжити на 2021 рік.

Окрім того, в рамках плану «Місто 30» (“Città 30”), швидкість руху на 60% всієї міської дорожньої мережі  обмежать до 30 км/год. Більшість вулиць отримають лише попереджувальні знаки, але на деяких рух обмежуватимуть інфраструктурними елементами для контролю швидкості — або ж облаштують пішохідні та зелені зони.

Експериментальне обмеження швидкості в 30 км/год на Via Rovereto.

Усі фото та схеми з плану мобільності Мілану.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button