Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 294 днів. За цей час ми опублікували 23609 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Поліція затримала 21 учасника ранкової стрілянини у Броварах – на місці інциденту та під час операції з перехоплення у Житомирській та Вінницькій областях – та продовжує встановлювати осіб, причетних до «чорного переділу ринку транспортних перевезень», повідомив заступник голови МВС Антон Геращенко.

Розпочато чотири кримінальні провадження: за ч. 4 ст. 296 (Хуліганство), ч. 1 ст. 263 (Незаконне поводження зі зброєю, бойовими припасами та вибуховими речовинами), ч. 2 ст. 194 (Умисне знищення або пошкодження майна), ст. 15, ч. 2 ст. 115 (замах на вбивство двох і більше осіб) повідомляє пресслужба Міністерства внутрішніх справ.

Троє людей перебувають у лікарні з вогнепальними пораненнями різного ступеня тяжкості.

Одна з куль влучила у вікно мешканця Броварів

Очільник МВС Арсен Аваков вважає, що стрілянина може бути пов’язана з корупційними оборудками з тендерами щодо розподілу маршрутів.

«Почалося зіткнення місцевих броварських перевізників, які до цього контролювали перевезення між Броварами та Києвом, і зовнішніми перевізниками, яким віддали тепер значну частину цих маршрутів», – зазначив Аваков.

У сутичці брали участь близько 100 осіб. Один автобус з озброєними «тітушками», як висловився Аваков, приїхав із Вінниці, інша група на трьох мікроавтобусах прибула з Києва.

Мер Броварів звинувачує обладміністрацію

Міський голова Броварів Ігор Сапожко повідомив, що нещодавно у місто на існуючий маршрут зайшла нова компанія. Рішення про це ухвалювали у Київській облдержадміністрації, затвердивши маршрут, який дублює вже діючий. Він поклав відповідальність за конфлікт на Київську ОДА, яка затверджує всі міжміські маршрути.

«Місцеві депутати неодноразово подавали клопотання про відкриття прямого експрес-маршруту Бровари (Олімпійська) – Київ (м. Лісова), який рухатиметься без зупинок. Однак обласна адміністрація не почула звернення представників громади міста та створила на власний розсуд маршрут, який рухається до Києва через все місто», – заявив мер.

Тим часом журналіст Дмитро Гнап перепостив фото мешканки Броварів, опубліковане 27 травня. Жінка повідомляла, що на зупинці «тітушки» заганяють пасажирів у маршрутки конкретного власника. Під постом мера Броварів жителі скаржаться, що викликали поліцію, але склалося враження, що поліцейські знайомі з «тітушками».

Фото: Марія Мельниченко

Хвиля нападів у 2018 році

Напади конкуруючих броварських маршрутників один на одного траплялися і раніше, але не отримували такого розголосу. Наприклад, восени 2018 року нападники у масках вистрибнули з автомобіля та порізали колеса маршруткам перевізника «Інватранс». Такі напади стаються на зупинці між станціями метро «Лісова» та «Чернігівська». У грудні там само шестеро чоловіків залізними палицями потрощили автобус маршруту 332 того ж перевізника. Син власника «Інватрансу» – депутат Київської ОДА Олег Іваненко.

Фото: atbrovary.org

Навесні того ж року нападники навіть обстріляли маршрутку з пасажирами під час руху.

Більш того, ЗМі повідомляли про напади не лише на маршрутки конкурентів, але й на приватні автомобілі, які наважувалися підібрати попутників із «Лісової» до Броварів. «Тітушки» били вікна попуткам, які зупинялися, щоб підібрати людей.

Провальна історія сполучення Бровари-Київ

Київський активіст Віталій Селик нагадує, що з 1912 року з Броварів до Поштової площі ходив трамвай. Він припинив існування через Другу світову війну.

У 1990-ті роки з’явилася пропозиція пустити у Бровари швидкісний тролейбус. Під цей проєкт у 1994 році розробили техніко-економічні обґрунтування, а в 2012 році із держбюджету навіть виділили перші 140 мільйонів гривень. Однак за всі ці гроші лише відремонтували один кілометр центральної вулиці.

У 2018 році активісти вирішили продемонструвати, що в Бровари можна їздити комфортніше, і пустили безкоштовний повнорозмірний 100-містний автобус МАЗ.
Його орендували у «Київпатрансу» за 5800 гривень, які зібрали на спільнокошті. У той же день маршрутники пробили автобусу колеса, а експериментаторам погрожували розправою.

Читайте також: Чому спільнокошт-автобус до Броварів – це вирок транспортній системі Києва?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button