Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Відвідування драматичного театру Berliner Ensemble після закінчення карантину стане більш комфортним, зазначають автори статті The Guardian.

У глядацькій залі стане більше простору для ніг, а працівники менш прискіпливо ставитимуться до потреби вийти із зали під час вистави. Адже більшість глядацьких крісел демонтовані, а ті, що залишилися, розмістили поодиноко або у парах для дотримання вимог соціального дистанціювання.

Хоча Німеччина продовжує пом’якшувати карантинні обмеження, театри у більшості міст все ще не знають офіційної дати свого відкриття. Сенат Берліну дозволив з другого червня проводити культурні заходи під відкритим небом. А от заборону на театри, ймовірно, залишать до вересня.

Після впровадження карантинних обмежень театри одними із перших зачинили двері для відвідувачів, побоюючись, що натовпи людей у закритому просторі роблять його ідеальним середовищем для поширення вірусу.

Berliner Ensemble, що закрився з 13 березня, окрім дистанції між сидінь забезпечить і відстань у три метри між краєм сцени та першим рядом глядачів. Деякі двері до зали залишатимуть відкритими для циркуляції повітря.

Впродовж минулого тижня з 700 сидінь в головній залі демонтували 500. При цьому художній керівник театру Олівер Різ зазначив, що ціни на квитки залишаться такими. як і до карантину, оскільки їх субсидує держава.

Нова система розсаджування глядачів у Berliner Ensemble (вид зверху)

«Якби ми підняли ціни на квитки, це могло б надіслати фатальний сигнал суспільству, в якому зараз дуже багато людей борються за своє життя»,  повідомив Різ.

Колектив театру Schaubühne, що на заході Берліна, все ще розглядає можливість встановлення роздільників з оргскла, щоб можна було заповнити аудиторію на 150, а не лише на 50 глядачів. Про це повідомив художній керівник цього театру Томас Остермайер.

Автори статті наголошують, що існує контраст між рівнями підтримки театрів у Німеччині та Великій Британії. В Сполученому Королівстві складніше забезпечити достатній дохід для покриття поточних витрат інституцій при зменшенні кількості вистав. За словами британської продюсерки Соні Фрідман, більшості театрів Великої Британії потрібно продати 60% місць просто щоб не закритися.

Економічно вигідною під час пандемії виявилась і німецька традиція мати ансамбль акторів, прив’язаних до театру, сказав Остермайер. Він перевів свою акторську трупу на схему неповного робочого часу німецького уряду, в той час як театри у Великобританії продовжують виплати акторам за контрактом вистав, які були скасовані.

Насамкінець Остермайер додав, що в ці часи його підбадьорила біографія Уільяма Шекспіра, який зберігав оптимізм, щодо повернення глядачів між 1603 і 1610 роками, коли лондонський «Глобус» неодноразово закривався на місяці через спалахи бубонної чуми. Врешті-решт той період став одним із «золотих» епох театру.

Світлина обкладинки: нова система розсаджування глядачів у Berliner Ensemble. Фото: Fabrizio Bensch/Reuters.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button