Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

28 травня кияни, учасники акції «Києве, мий» зібралися вдруге, щоб закінчити прибирання підземки на вулиці Льва Толстого. Про це повідомив у дописі у Facebook один з учасників прибирання Микола Свободін. За його словами, цього разу жодні служби не обмежували їх діяльність.

В сюжеті телеканалу СТБ показали, як комунальники з кавою спостерігали за прибиранням та не втручалися. Ми вирішили запитати в «Київавтодору» їхню позицію щодо прибирань, які організовують активісти. В КК зазначають, що вони не отримали запитів та попереджень про акцію.

«Якби вона була узгоджена, то до активістів долучились би працівники ШЕУ і разом би провели акцію з прибирання. Якби вони написали лист в Благоустрій («Київблагоустрій») і в ШЕУ – взагалі без питань це можна було б провести. Через те, що це не було узгоджено і були скарги, то виникла така от ситуація», – прокоментували в «Київавтодорі» виклик поліції співробітницею КП ШЕУ Шевченківського району.

Невідомо, чи справді комунальники приєдналися б до активістів, але те, що ініціатори акції ніяк не комунікували з балансоутримувачем – правда. Організатор прибирання Віталій Онопрієнко зазначив, що вони жодного разу не узгоджували прибирання з комунальниками, лише попередили поліцію про наступне прибирання та попросили в метрополітену доступ до води.

Обидва минулих прибирання активісти використовували воду місцевого McDonalds, а під час другого компанія з прокату будівельного спорядження надала волонтерам ще одну мийку високого тиску, окрім тієї, що купили волонтери за власний кошт.

У березні 2020 року, після введення карантину в столиці, підрядні «Київавтодорі» служби почали проводити механізоване миття доріг, мостів та шляхопроводів, а також дезінфікувати підземні пішохідні переходи, зупинки громадського транспорту, посадкові майданчики тощо, обробляти поручні, перила та лавки. Це мало зробити прибирання столиці більш ретельним, однак продавці в сюжеті СТЮ, які щодня спостерігають за прибираннями комунальників зазначають, що жодного разу не бачили, щоб КП мили стіни.

Активісти підняли важливу тему чистого міста, але перед тим, як витрачати гроші, також варто спробувати прокомунікувати з відповідальними за бруд на вулицях, – радить головний редактор «Хмарочоса» Тарас Кайдан, який брав участь у організації акцій та часто консультує містян з питань комунікації всередині громади – «Можливо це нічого й не дасть, але тоді на вашому боці буде комунікаційна перемога і папірці з відповідями, в яких комунальники розписуються у власній безпорадності».

«Активісти не вимиють всі переходи і вулиці, тому ці акції носять радше символічний характер і здатні лише привернути увагу громади до проблеми. Якщо активісти хочуть системних змін – варто робити все в комплексі, і не забувати про комунікацію та план дій наперед», – додає він.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button