Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Через відсутність транспорту під час карантину деякі співробітники київського метрополітену були змушені ночувати на роботі, повідомив Політичній критиці один із працівників.

Метро закрилося 17 березня через пандемію коронавірусу. За словами Олександра (ім’я змінено), у перші дні керівництво запропонувало за бажання піти у відпустку за власний рахунок, використати дні оплачуваної відпустки, або ж продовжувати працювати у метро.

Ті працівники, які непокоїлися через здоров’я, залишалися вдома до запуску метро 25 травня. Та частина людей, які спершу взяли відпустку, за два тижні повернулися до роботи, зрозумівши, що карантин затягнеться надовго.

«Якщо в моїй службі у перші два тижні на роботу виходило відсотків 50 співробітників, то з часом їх стало 80-85%», – зазначив Олександр.

Ті, хто бажав продовжувати отримувати зарплату, вигадували собі заняття. Так, касири щодня прибирали у роздягальнях, щось фарбували, білили, мили турнікети тощо.

За словами Олександра, чимало працівників метро живуть у передмісті Києва і навіть у інших областях: у Броварах, Фастові (Київська область), Ніжині (Чернігівська область), Коростені (Житомирська область). За відсутності транспортного сполучення вони добиралися особистим транспортом, попутками, Bla-Bla-Car. Ті, хто жив поряд, намагалися кооперуватися по дві-три людини.

«Були й ті, хто буквально жив на роботі. Адже якщо ти здалеку і зміг приїхати сьогодні, не факт, що зможеш повернутися назад і приїхати завтра. Тож люди приїздили на роботу на декілька днів», – розповідає Олександр.

За його словами, дехто лишався ночувати в метро на два-три дні, дехто жив на роботі протягом тижня.

«У нас є приміщення, які слугують для прийому їжі. В тебе там є стіл, стілець, крісло. Там само можна подрімати. Якщо сильно захочеш, то поспати можна й на двох стільцях. Люди були змушені. Зарплата – річ така, жити хочеться», – зазначає працівник метро.

Дивіться фоторепортаж: Як працювало київське метро у перший день після карантину?

Фото: facebook.com/kyivmetro

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button