Під час карантину деякі працівники київського метро були змушені ночувати на роботі
Серед працівників метро є такі, хто їздить на роботу з Фастова, Ніжина, Коростеня.
Серед працівників метро є такі, хто їздить на роботу з Фастова, Ніжина, Коростеня.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Через відсутність транспорту під час карантину деякі співробітники київського метрополітену були змушені ночувати на роботі, повідомив Політичній критиці один із працівників.
Метро закрилося 17 березня через пандемію коронавірусу. За словами Олександра (ім’я змінено), у перші дні керівництво запропонувало за бажання піти у відпустку за власний рахунок, використати дні оплачуваної відпустки, або ж продовжувати працювати у метро.
Ті працівники, які непокоїлися через здоров’я, залишалися вдома до запуску метро 25 травня. Та частина людей, які спершу взяли відпустку, за два тижні повернулися до роботи, зрозумівши, що карантин затягнеться надовго.
«Якщо в моїй службі у перші два тижні на роботу виходило відсотків 50 співробітників, то з часом їх стало 80-85%», – зазначив Олександр.
Ті, хто бажав продовжувати отримувати зарплату, вигадували собі заняття. Так, касири щодня прибирали у роздягальнях, щось фарбували, білили, мили турнікети тощо.
За словами Олександра, чимало працівників метро живуть у передмісті Києва і навіть у інших областях: у Броварах, Фастові (Київська область), Ніжині (Чернігівська область), Коростені (Житомирська область). За відсутності транспортного сполучення вони добиралися особистим транспортом, попутками, Bla-Bla-Car. Ті, хто жив поряд, намагалися кооперуватися по дві-три людини.
«Були й ті, хто буквально жив на роботі. Адже якщо ти здалеку і зміг приїхати сьогодні, не факт, що зможеш повернутися назад і приїхати завтра. Тож люди приїздили на роботу на декілька днів», – розповідає Олександр.
За його словами, дехто лишався ночувати в метро на два-три дні, дехто жив на роботі протягом тижня.
«У нас є приміщення, які слугують для прийому їжі. В тебе там є стіл, стілець, крісло. Там само можна подрімати. Якщо сильно захочеш, то поспати можна й на двох стільцях. Люди були змушені. Зарплата – річ така, жити хочеться», – зазначає працівник метро.
Дивіться фоторепортаж: Як працювало київське метро у перший день після карантину?
Фото: facebook.com/kyivmetro
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті