Як працювало київське метро у перший день після карантину? (фоторепортаж)
«Хмарочос» проїхався червоною гілкою, яка до карантину славилася найбільшим пасажиропотоком у столичному метро — і занотував, що змінилося для його пасажирів.
«Хмарочос» проїхався червоною гілкою, яка до карантину славилася найбільшим пасажиропотоком у столичному метро — і занотував, що змінилося для його пасажирів.
У перший день роботи «Вокзальна», одна із найзавантаженіших станцій київського метро, дуже малолюдна. Поки не настав карантин, тут щодня вишиковувалися величезні черги, що тягнулися з вестибюлю на вулицю — і зменшити цю тисняву могло б лише будівництво нової лінії швидкісного трамваю.
Підлога біля кас вкрита наліпками, які допомогають пасажирам тримати належну фізичну дистанцію. В самих касах перестали продавати жетони — і не всі містяни одразу зорієнтувались, як потрібно користуватися новим паперовим квитком.
Лайтбокси, плакати та голосові повідомлення постійно нагадують про обов’язкове носіння масок. Втім, серед пасажирів не знайшлося жодного covid-дисидента: ніхто не пробував бодай приспустити пов’язку. Водночас майже не було людей, які носили б рукавички, але всі вони спокійно трималися при цьому за поручень.
Поїзди їздять за звичним розкладом: вранці інтервали між ними складали менше однієї хвилини. Наліпки на платформах продовжують нагадувати про дистанцію, але пасажири і так дотримуються її без особливих проблем.
Містяни намагаються триматися на відстані й у вагонах, сидячи через одне-два сидіння один від одного. Не чутно оголошень, які раніше закликали пасажирів триматися за поручні — і складається враження, що, на відміну від ескалаторів, робити це тут остерігаються.
Про «життя до карантину» у вагонах нагадують досі не зняті афіші концертів, датовані квітнем і травнем. А на моніторах продовжують рекламувати «ювелірну піраміду» B2B Jewelry, яка припинила виплати своїм вкладникам ще наприкінці березня.
Наразі таку невелику кількість пасажирів пояснюють тим, що не всі містяни мають змогу доїхати наземним транспортом до метро. Але ті, кому це вдалося, могли побачити, як метро швидко залишає позаду автівки, які стояли у заторі на Броварському проспекті.
Всі фото: Олександра Луніна
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті