Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Восени Київ планує отримати 200 нових автобусів великої місткості. Рішення про лізингову угоду з «Укргазбанком» Київрада ухвалила у березні. Кошти віддаватимуть протягом наступних 3,5 років.

У КМДА зазначають, що це найбільша за багато останніх років закупівля громадського транспорту для Києва.

Проте ця закупівля не означатиме збільшення рухомого складу, зазначив у коментарі GreenPost експерт із транспортного планування Антон Гаген.

«Ці 200 автобусів не додадуться до 350, які зараз виходять на маршрут, а замінять 200 старших, восьми-десятирічних автобусів тієї самої моделі, і якість транспорту в місті не поліпшиться взагалі. Це стандартна практика, яка існує уже понад 10 років, і немає жодних ознак того, що це може змінитися», – стверджує він.

На думку експерта, муніципалітету бракує розуміння стратегії розвитку громадського транспорту.

«Ми будуємо метро на Виноградар, стаханівськими темпами намагаємося відкрити Подільський міст до кінця року, знову обіцяємо метро на Троєщину, кошторис якого, можливо, призведе до банкрутства міста, але не можемо взяти й просто належним чином організувати автобусний та тролейбусний рух, хоча це й могло стати швидким і дешевим вирішенням багатьох проблем», – вважає Гаген.

Читайте також: Як в Києві за лічені роки знищують трамваї, що працювали в Празі десятиліттями?

Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button