Київ планує закупити 200 нових автобусів. Чому це не покращить міську мобільність?
У місті склалася практика, коли новими автобусами заміняють старіші тієї ж моделі.
У місті склалася практика, коли новими автобусами заміняють старіші тієї ж моделі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Восени Київ планує отримати 200 нових автобусів великої місткості. Рішення про лізингову угоду з «Укргазбанком» Київрада ухвалила у березні. Кошти віддаватимуть протягом наступних 3,5 років.
У КМДА зазначають, що це найбільша за багато останніх років закупівля громадського транспорту для Києва.
Проте ця закупівля не означатиме збільшення рухомого складу, зазначив у коментарі GreenPost експерт із транспортного планування Антон Гаген.
«Ці 200 автобусів не додадуться до 350, які зараз виходять на маршрут, а замінять 200 старших, восьми-десятирічних автобусів тієї самої моделі, і якість транспорту в місті не поліпшиться взагалі. Це стандартна практика, яка існує уже понад 10 років, і немає жодних ознак того, що це може змінитися», – стверджує він.
На думку експерта, муніципалітету бракує розуміння стратегії розвитку громадського транспорту.
«Ми будуємо метро на Виноградар, стаханівськими темпами намагаємося відкрити Подільський міст до кінця року, знову обіцяємо метро на Троєщину, кошторис якого, можливо, призведе до банкрутства міста, але не можемо взяти й просто належним чином організувати автобусний та тролейбусний рух, хоча це й могло стати швидким і дешевим вирішенням багатьох проблем», – вважає Гаген.
Читайте також: Як в Києві за лічені роки знищують трамваї, що працювали в Празі десятиліттями?
Фото: facebook.com/Kyivpastrans
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті