Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26308 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Киянин Олексій Касьяненко розробив мапу ділянок доріг Києва, де найчастіше траплялися аварії з серйозними наслідками – тяжкими травмами або смертями.

Він повідомив, що проаналізував статистику ДТП у столиці за 2016-2019 роки, що її зібрав киянин Сергій Пасюта. Раніше Пасюта виявив, що в Києві немає офіційної статистичної інформації про аварійно-небезпечні ділянки.

Касьяненко зауважив, що лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій. Він закликає відповідальні органи встановити камери на всіх небезпечних ділянках, а також розпочати збір інформації про ДТП.

Чим темніший колір, тим більша концентрація тяжких ДТП. Зображення: Олексій Касьяненко

Так, згідно з мапою Касьяненка, є 17 розв’язок, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій. Курсивом позначено локації, де понад половина постраждалих – пішоходи:

  1. розв’язка на Шулявці – 20 аварій (10 із пішоходами)
  2. розв’язка Столичне-Заболотного – 16 (6)
  3. розв’язка за Північним мостом (Шухевича-Бальзака) – 15 (10)
  4. перехрестя Бандери-Богатирська-Оболонський – 14 (5)
  5. розв’язка Окружна-Глушкова – 11
  6. розв’язка на Деміївській – 11
  7. площа Перемоги – 10 (4)
  8. розв’язка Бандери-Набережно-Рибальська-Героїв Сталінграда – 10 (4)
  9. розв’язка Голосіївський проспект-Васильківська – 10
  10. розв’язка Перемоги-Окружна – 10 (7)
  11. розв’язка біля метро Харківська – 9 (8)
  12. розв’язка Григоренка-Ахматової – 9 (6)
  13. перехрестя Глушкова-Васильківська-Голосіївський – 9
  14. розв’язка Окружна-Курбаса – 8 (7)
  15. розв’язка Шухевича-Перова/Маяковского – 8 (2)
  16. розв’язка біля метро Позняки – 7
  17. розв’язка на Броварському проспекті біля метро Лівобережна – 6 (1)

Вулиці, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій:

  1. пр. Перемоги – 68 аварій (30 із пішоходами)
  2. вул. Велика Окружна – 67 (39)
  3. Столичне шосе – 60 (24)
  4. Броварський проспект – 36 (17)
  5. проспект Бандери  34 (12)
  6. Харківське шосе – 32 (23)
  7. вул. Братиславська – 32 (23)
  8. вул. Заболотного – 31 (17)
  9. пр. Шухевича (Ватутіна) – 30 (15)
  10. вул. Гетьмана – 29 (18)
  11. вул. Богатирська 28 (10)
  12. Гостомельське шосе 28 (6)
  13. пр. Маяковського – 26 (19)
  14. пр. Лобановського
  15. пр. Бажана – 23 (15)
  16. вул. Щербаківського – 22 (17)
  17. пр. Голосіївський – 21 (16)
  18. бульвар Шевченка – 20 (15)
  19. пр. Повітрофлотський – 20 (11)
  20. вул. Велика Васильківська – 20 (13)
  21. бул. Дружби Народів – 20 (6)
  22. вул. Оноре де Бальзака – 20 (8)
  23. Набережне шосе – 19 (8)
  24. вул. Закревського – 19 (17)
  25. вул. Теліги – 17 (6)
  26. вул. Васильківська – 17 (15)
  27. пр. Науки – 17 (13)
  28. бул. Гавела – 17 (12)
  29. пр. Григоренка – 17 (13)
  30. пр. Глушкова – 17 (11)

«Домінування постраждалих пішоходів на всіх проблемних ділянках свідчить про те, що немає зручної інфраструктури. Наприклад, на тому ж проспекті Перемоги всі водії розганяються, щоб швидше доїхати до наступного корку або розв’язки (де, зазвичай, і трапляються тяжкі ДТП). А пішоходи постійно перебігають проспект згори», – зазначає Касьяненко.

«То, можливо, виходом буде знизити швидкість, прибрати відбійник, поставити камери і зробити перехрестя? Тоді швидкість потоку регулюватиметься світлофорами на перехрестях, люди комфортно і безпечно переходитимуть по верху, а водії отримають більшу мобільність і зможуть піти вліво там, де їм потрібно, а не концентрувати потоки на Шулявській і Повітрофлотському?», – припускає він.

Касьяненко також зауважив, що в Києві дуже багато нерегульованих перехресть, навіть на вулицях з активним рухом.

Нагадаємо, 15 червня біля КМДА активісти влаштували лежачий протест, вимагаючи безпечнішої інфраструктури, зокрема для велосипедистів і пішоходів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button