Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23275 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Асоціація перевізників Києва та Київської області звернулася до голови КМДА Віталія Кличка з відкритим листом щодо е-квитка. Зокрема, просять відтермінувати його впровадження на маршрутках на червень 2021 року.

Власники маршрутних таксі заявляють, що готові підтримати систему електронного квитка, але не в нинішньому вигляді і не з запропонованим функціоналом, оскільки це призведе до подорожчання вартості проїзду – до 12-15 гривень.

Натомість вони пропонують, аби на тендері було визначено оператора, який збиратиме кошти за проїзд та оплачуватиме маршрутникам надані транспортні послуги. Оператор також сам має придбати валідатори, встановити їх у маршрутках та обслуговувати їх.

Перевізники також пропонують залишити пасажирові можливість оплатити проїзд готівкою. Зокрема, й через те, що маршрутки зупиняються на вимогу, тож немає можливості облаштувати всі місця зупинок точками продажу електронних квитків.

Крім того, маршрутники просять КМДА перенести впровадження е-квитка у маршрутках на перше червня 2021 року. Нарікають, що карантин завдав їм значних збитків, і навіть після пом’якшення заходів вони змушені перевозити пасажирів лише за кількістю місць для сидіння.

Асоціація об’єднує компанії «Союз-Авто», «Кийтранс-2005», «Універсал-Транс», «Транс Груп», «Парк», «Радонь», «Транс-сіті», «Базальт», «Д-М Київтранс», «Політехавто-Б». Разом їхній рухомий склад становить понад 75% ринку маршруток Києва та області.

Це вже друге звернення маршрутників до КМДА з приводу е-квитка. У 2018 році приватні перевізники вимагали впровадити модель, за якою збір коштів за проїзд здійснюватиме міська влада, яка сплачуватиме перевізникам винагороду за фактично виконану транспортну роботу: кількість виконаних за день рейсів, перевезених пасажирів на кілометр тощо.

Наприкінці 2019 року приватні перевізники зустрілися з радником міського голови Максимом Бахматовим і домовилися підписати меморандум про розвиток громадського транспорту в Києві.

Фото: facebook.com/nashkiev.jpg

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button