Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

17 грудня у радника міського голови Максима Бахматова відбулась нарада, на якій були присутні представники приватних перевізників Києва, які працюють на міських маршрутах, КП «Київпастранс», Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та активісти. 

Присутні зазначили, що у ситуації з наземним громадським транспортом в Києві є ряд системних проблем, на які місто довгий час не звертало уваги. Це неефективна система оплати проїзду, наявність багатьох маршрутів-дублерів, коли приватні маршрутки дублюють повністю чи частково комунальний транспорт «Київпастрансу», а також поганий стан рухомого складу перевізників.

В ході розмови виявилось, що минулого року приватні перевізники вже надсилали листа заступнику голови КМДА Поворознику, у якому розкритикували електронний квиток у тому вигляді, який пропонує КМДА, і відмовляються долучатися до цієї системи. Натомість, і для приватних перевізників, і для «Київпастрансу» була б вигідною система оплати за виконану транспортну роботу – це спосіб оплати, коли всі гроші за проїзд у пасажирів збирає місто за допомогою єдиного квитка, а потім оплачує роботу перевізників не за кількість людей, яких вони перевезли, а за кількість кілометрів, які кожен перевізник проїхав на своїх маршрутах. Така система розрахунку використовується і в Будапешті, і у Варшаві, де теж є як комунальні, так і приватні перевізники, але немає «маршруток» в нашому розумінні цього слова. Про переваги такого способу оплати «Хмарочос» вже писав.

В результаті представники перевізників, активісти та КМДА домовились створити та підписати меморандум, у якому викласти план розвитку наземного громадського транспорту та засади, на яких транспорт має розвиватись. Серед них: прозорі конкурси на маршрути, оплата перевізникам за транспортну роботу замість самостійного збирання готівки на маршрутах, комфортабельність, нормальний технічний стан та відповідність екологічним нормам рухомого складу тощо.

Ця робоча група зі створення меморандуму має збиратись щотижня в КМДА, поки не будуть узгоджені всі деталі і не напрацьоване спільне бачення розвитк громадського транспорту в місті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button