Приватні перевізники просять Кличка перенести на рік е-квиток у маршрутках
Також пропонують залишити пасажирові можливість оплатити проїзд готівкою.
Також пропонують залишити пасажирові можливість оплатити проїзд готівкою.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Асоціація перевізників Києва та Київської області звернулася до голови КМДА Віталія Кличка з відкритим листом щодо е-квитка. Зокрема, просять відтермінувати його впровадження на маршрутках на червень 2021 року.
Власники маршрутних таксі заявляють, що готові підтримати систему електронного квитка, але не в нинішньому вигляді і не з запропонованим функціоналом, оскільки це призведе до подорожчання вартості проїзду – до 12-15 гривень.
Натомість вони пропонують, аби на тендері було визначено оператора, який збиратиме кошти за проїзд та оплачуватиме маршрутникам надані транспортні послуги. Оператор також сам має придбати валідатори, встановити їх у маршрутках та обслуговувати їх.
Перевізники також пропонують залишити пасажирові можливість оплатити проїзд готівкою. Зокрема, й через те, що маршрутки зупиняються на вимогу, тож немає можливості облаштувати всі місця зупинок точками продажу електронних квитків.
Крім того, маршрутники просять КМДА перенести впровадження е-квитка у маршрутках на перше червня 2021 року. Нарікають, що карантин завдав їм значних збитків, і навіть після пом’якшення заходів вони змушені перевозити пасажирів лише за кількістю місць для сидіння.
Асоціація об’єднує компанії «Союз-Авто», «Кийтранс-2005», «Універсал-Транс», «Транс Груп», «Парк», «Радонь», «Транс-сіті», «Базальт», «Д-М Київтранс», «Політехавто-Б». Разом їхній рухомий склад становить понад 75% ринку маршруток Києва та області.
Це вже друге звернення маршрутників до КМДА з приводу е-квитка. У 2018 році приватні перевізники вимагали впровадити модель, за якою збір коштів за проїзд здійснюватиме міська влада, яка сплачуватиме перевізникам винагороду за фактично виконану транспортну роботу: кількість виконаних за день рейсів, перевезених пасажирів на кілометр тощо.
Наприкінці 2019 року приватні перевізники зустрілися з радником міського голови Максимом Бахматовим і домовилися підписати меморандум про розвиток громадського транспорту в Києві.
Фото: facebook.com/nashkiev.jpg
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті