Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В Житомирі для руху велосипедистів на восьми вулицях, де будуть проводитись капітальний та поточний ремонти, звузять ліву смугу до 2,75 м. Також на окремих вулицях запровадять швидкісне обмеження до 50 км/год.

Таким чином, для руху двоколісного транспорту виділили 1,5 метра. Права смуга при цьому лишилася без змін. Проєкт рішення узгодила Житомирська міська рада.

Раніше повідомлялось, що для тих вулиць, де наявні дві смуги в одному напрямі та, зокрема, здійснено ремонт дорожнього покриття, «затверджено ширину лівої смуги для руху автомобілів у 2,75 м».

Вулиці, де затвердили зменшення смуги:

– Леха Качинського (майд. Соборний – міст через р. Кам’янку)

– Чуднівська (міст через р. Кам’янку – Гідропарк)

– Київська (майд. Соборний – шляхопровід на майд. Привокзальному)

– Велика Бердичівська (майд. Соборний – вул. Жуйка)

– Покровська (вул. Київська – вул. Парникова)

– Театральна (вул. Мала Бердичівська – вул. Михайла Грушевського)

– Михайла Грушевського (вул. Перемоги – просп. Незалежності).

Не на всіх вулицях переліку вже розпочали ремонти, тож нову розмітку там наноситимуть лише після проведення робіт. Зазначається, що смуги завширшки 25 см не є повноцінними велодоріжками, але це «крок назустріч створенню велоінфраструктури міста». Рішення ще обговорюватимуть на засіданнях міської комісії з безпеки дорожнього руху.

У проєкті рішення також зазначається про те, щоб «в умовах щільної історичної та/або чинної забудови на усій території міста для вулиць, де не здійснено реконструкції та ширина проїжджої частини яких не перевищує 18 м, прийняти максимальну розрахункову швидкість руху 50 км/год незалежно від категорії вулиці».

9 червня десятки житомирських велосипедистів приїхали до управління патрульної поліції міста, щоб нагадати про те, що вони є повноправними учасниками дорожнього руху в рамках акції «Підтримай Велорух в Житомирі».

За словами організаторів заходу, мітинг зібрали через відмову керівництва відділу безпеки поліції погоджувати проєктну документацію по розмітці дорожнього покриття вулиць, де передбачені велосмуги, внаслідок звуження лівої смугу руху на 25 см.

Читайте також«Їздити велосипедом у Києві — це лотерея». Як пройшов протест велоспільноти під КМДА.

Усі фото з відкритих джерел

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button