Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Празі завершили перший етап ревіталізації набережної Влтави, особливість якої – реконструйовані підземні камери з круглими вікнами-дверима, повідомляє ArchiScene.

Після того, як набережну зруйнувала повінь 2002 року, простір довгий час використовували як паркінг. Завершений етап ревіталізації – наймасштабніший проєкт публічного простору у столиці Чехії з часів революції 1989 року. Він обійшовся у 6,5 мільйона євро.

Проєкт ревіталізації чотирикілометрового відрізку набережних Рашина и Хоржейши і Дворжака ініціювала та розробила архітектурна студія Petr Janda / Brainwork. Над реалізацією працювали понад 10 років.

20 сховищ у кам’яному мурі раніше використовували для зберігання льоду. У сховищах облаштували галереї, художні майстерні, бібліотеку, кафе та громадські вбиральні.

Шість входів, які мають еліптичну, наближену до кола, форму, обладнали скляними стеклами, які повертаються по діагональній вісі.

Складність виготовлення та встановлення цього скла полягала в тому, що кожна з арок, збудованих у XIX столітті, відрізнялася розмірами та формою. При цьому вікна-двері мали бути герметичними, аби й надалі захищати місто від можливих повеней.

Діаметр найбільшого вікна – 5,5 метра, товщина скла  – сім сантиметрів, а вага – 2,5 тонни. Тому вікна-двері відчиняються і зачиняють за допомогою механізму.

14 входів іншої форми обладнали сталевими дверима.

В інтер’єрі приміщень використали різні типи бетону та сталі з чорним титановим покриттям.

На наступному етапі ревіталізації набережної Влтави планують встановити вуличні меблі, питні фонтанчики, окремі туалети, пливучий басейн, освітлення тощо.

Також планують перенести вглиб річки причал для туристичних човнів, аби комерція менше втручалася у громадський простір і не псувала краєвид.

Читайте також: 100 років історії: як кияни отримали і втратили набережну Дніпра

Фото: BoysPlayNice

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button