Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

4 березня 2020 року Патрульна поліція Києва та Центр організації дорожнього руху визнали недоцільним втілення проєкту Громадського бюджету, який передбачав створення світлофорного наземного переходу через бульвар Тараса Шевченка до метро «Університет».

Про це повідомив автор проєкту Сергій Пасюта на своїй сторінці в Facebook, додавши скрін листа від відомства та зазначивши, що жодна з установ не попередила його про це рішення.

«Патрульна поліція Києва вирішила, що наземний перехід до метро Університет, що переміг у Громадському бюджеті, нє нужон. І сталося це ще 4 березня. Про що мене як автора проєкту ГБ ніхто, звісно ж, не повідомив», — пише Пасюта.

Втілення цього проєкту вже неодноразово намагались призупинити: спочатку навесні 2019 році в КМДА це обґрунтовували тим, що ще один перехід зі світлофором створюватиме затори на бульварі, адже за 240 метрів вже є наземний перехід.

Можливе трасування наземного переходу, яке не передбачає рубання дерев. Зображення: Сергій Пасюта

Можливе трасування наземного переходу, яке не передбачає рубання дерев. Зображення: Сергій Пасюта

Пізніше. у листопаді 2019 року, у висновку Департаменту транспорту КМДА щодо проєкту з’явилась примітка про необхідність зносити зелені насадження. Як відомо, вздовж бульвару висаджена алея тополів, яку посадили ще у 1840-х роках і яка є ботанічною пам’яткою природи місцевого значення.

Читайте такожІсторія бульвару Шевченка: алея каштанів, що стала «променадою з тополями».

За словами Пасюти, згідно з планом перехід мали б облаштувати між деревами саме в тому місці, де він був у 1972 році. Наземний перехід існував на цій ділянці до 1985 року, коли його замінив підземний.

Наземний перехід біля метро «Університет». Фото: retroua.com

Проте у грудні 2019 постійна комісія Київради з питань бюджету все ж таки підтримала втілення наземного переходу, тоді він переміг серед шести інших «проблемних» проєктів і його затвердили для реалізації.

Підтримати проєкт невдовзі закликала Громадська бюджетна комісія, одноголосно звернувшись до мера Віталія Кличка з вимогою не порушувати Положення про громадський бюджет і не дозволити знехтувати довірою суспільства до програми що є втіленням механізму прямої демократії.

Поява тут наземного переходу зробить цю ділянку більш інклюзивною та людиноорієнтованою. До того ж, дослідження консалтингової компанії «А+С Україна» показало, що створення наземного переходу біля метро «Університет» у два рази покращить показники руху транспорту на відрізку від вул. Симона Петлюри до вул. Леонтовича вздовж Ботанічного саду.

Фото обкладинки: Ігор Іванов / Facebook

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button