Киянка проаналізувала, де і коли у місті трапляється найбільше смертельних ДТП
Вихідні дані вона систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП.
Вихідні дані вона систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Транспортна експертка Іра Бондаренко детально дослідила місця високої концентрації ДТП у Києві, серед яких визначила 30 найбільш небезпечних точок, де трапляються смертельні дорожньо-транспортні пригоди — і оприлюднила посилання на дослідження.
Раніше у травні стало відомо, що у Національної поліції немає аналізу даних про місця, де відбувається найбільше ДТП. Про це повідомив громадський діяч і депутат Київради Олександр Пабат. Киянин Сергій Пасюта був одним із перших, хто дослідив небезпечні ділянки з високою концентрацією аварій, використовуючи базу з адресами ДТП в Києві — з серпня 2016 року по грудень 2019 року.
Аналіз Пасюти показав, що найбільше смертельних ДТП у Києві трапляються на 19 вулицях. Антилідером у рейтингу є Проспект Перемоги. Невдовзі киянин Олексій Касьяненко, базуючись на дослідженні Пасюти, створив мапу ділянок столичних доріг. Тоді стало відомо, що лише шість із 20 нещодавно встановлених камер автофіксації порушень ПДР облаштували в місцях високої концентрації смертельних аварій.
«Мої висновки не відрізняються кардинально від аналізу колег, але копають глибше щодо причин ДТП і рейтингування найбільш небезпечних місць. Також я пропоную списки питань для натурних досліджень: на що в першу чергу треба звертати увагу на цих перехрестях тим, хто буде досліджувати проблеми з безпекою (освітлення, геометрія і ширина смуг, розташування переходів тощо)», — повідомляє Бондаренко.
Ірина досліджувала вже згадану базу патрульної за 2016-2019 рік щодо щільності ДТП з тяжкими наслідками, залежно від часу доби (вдень та вночі); створила перелік вулиць, де відбувається найбільше тяжких ДТП за участю пішоходів, велосипедистів, водіїв та пасажирів громадського транспорту.
Вихідні дані експертка систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП. Першу трійку посіли проспект Перемоги, Столичне та Гостомельське шосе.
Вона також створила опис найнебезпечніших ділянок для натурних обстежень, наразі їх лише п’ять: Кільцева дорога від Курбаса до Жмеринської; проспект Шухевича, вулиця Братиславська від Малишка до Шолом-Алейхема; вулиця Вадима Гетьмана між Шулявським і Індустріальним мостами (не включаючи мости); ділянка шосе на вулицях Набережно-Рибальській, Бандери та Героїв Сталінграда.
Найбільше за період з 2016 по 2019 роки у тяжких ДТП у столиці загинуло 296 пішоходів на 542 аварії. Найлетальнішими зонами на карті є:
Загалом більше ДТП з легкими наслідками, або без наслідків взагалі, трапляються вдень. Натомість більше аварій смертельних або з тяжкими наслідками — вночі.
Обкладинка: з відкритих джерел
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті