Киянин створив мапу міста, де показані місця концентрації «тяжких» ДТП
Лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій.
Лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 272 днів. За цей час ми опублікували 23448 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Киянин Олексій Касьяненко розробив мапу ділянок доріг Києва, де найчастіше траплялися аварії з серйозними наслідками – тяжкими травмами або смертями.
Він повідомив, що проаналізував статистику ДТП у столиці за 2016-2019 роки, що її зібрав киянин Сергій Пасюта. Раніше Пасюта виявив, що в Києві немає офіційної статистичної інформації про аварійно-небезпечні ділянки.
Касьяненко зауважив, що лише шість із 20 камер автофіксації порушень у Києві встановлено в місцях концентрації «тяжких» аварій. Він закликає відповідальні органи встановити камери на всіх небезпечних ділянках, а також розпочати збір інформації про ДТП.
Так, згідно з мапою Касьяненка, є 17 розв’язок, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій. Курсивом позначено локації, де понад половина постраждалих – пішоходи:
Вулиці, які ведуть перед за кількістю «тяжких» аварій:
«Домінування постраждалих пішоходів на всіх проблемних ділянках свідчить про те, що немає зручної інфраструктури. Наприклад, на тому ж проспекті Перемоги всі водії розганяються, щоб швидше доїхати до наступного корку або розв’язки (де, зазвичай, і трапляються тяжкі ДТП). А пішоходи постійно перебігають проспект згори», – зазначає Касьяненко.
«То, можливо, виходом буде знизити швидкість, прибрати відбійник, поставити камери і зробити перехрестя? Тоді швидкість потоку регулюватиметься світлофорами на перехрестях, люди комфортно і безпечно переходитимуть по верху, а водії отримають більшу мобільність і зможуть піти вліво там, де їм потрібно, а не концентрувати потоки на Шулявській і Повітрофлотському?», – припускає він.
Касьяненко також зауважив, що в Києві дуже багато нерегульованих перехресть, навіть на вулицях з активним рухом.
Нагадаємо, 15 червня біля КМДА активісти влаштували лежачий протест, вимагаючи безпечнішої інфраструктури, зокрема для велосипедистів і пішоходів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті