Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Транспортна експертка Іра Бондаренко детально дослідила місця високої концентрації ДТП у Києві, серед яких визначила 30 найбільш небезпечних точок, де трапляються смертельні дорожньо-транспортні пригоди — і оприлюднила посилання на дослідження.

Раніше у травні стало відомо, що у Національної поліції немає аналізу даних про місця, де відбувається найбільше ДТП. Про це повідомив громадський діяч і депутат Київради Олександр Пабат. Киянин Сергій Пасюта був одним із перших, хто дослідив небезпечні ділянки з високою концентрацією аварій, використовуючи базу з адресами ДТП в Києві — з серпня 2016 року по грудень 2019 року.

Аналіз Пасюти показав, що найбільше смертельних ДТП у Києві трапляються на 19 вулицях. Антилідером у рейтингу є Проспект Перемоги. Невдовзі киянин Олексій Касьяненко, базуючись на дослідженні Пасюти, створив мапу ділянок столичних доріг. Тоді стало відомо, що лише шість із 20 нещодавно встановлених камер автофіксації порушень ПДР облаштували в місцях високої концентрації смертельних аварій.

«Мої висновки не відрізняються кардинально від аналізу колег, але копають глибше щодо причин ДТП і рейтингування найбільш небезпечних місць. Також я пропоную списки питань для натурних досліджень: на що в першу чергу треба звертати увагу на цих перехрестях тим, хто буде досліджувати проблеми з безпекою (освітлення, геометрія і ширина смуг, розташування переходів тощо)», — повідомляє Бондаренко.

Ірина досліджувала вже згадану базу патрульної за 2016-2019 рік щодо щільності ДТП з тяжкими наслідками, залежно від часу доби (вдень та вночі); створила перелік вулиць, де відбувається найбільше тяжких ДТП за участю пішоходів, велосипедистів, водіїв та пасажирів громадського транспорту.

Карта щільності тяжких ДТП у Києві, де вказані лише ті ДТП, де є смертельні або тяжкі наслідки. З дослідження Іри Бондаренко

Вихідні дані експертка систематизувала у рейтинг найбільш небезпечних місць за індексом тяжкості ДТП. Першу трійку посіли проспект Перемоги, Столичне та Гостомельське шосе.

Вона також створила опис найнебезпечніших ділянок для натурних обстежень, наразі їх лише п’ять: Кільцева дорога від Курбаса до Жмеринської; проспект Шухевича, вулиця Братиславська від Малишка до Шолом-Алейхема; вулиця Вадима Гетьмана між Шулявським і Індустріальним мостами (не включаючи мости); ділянка шосе на вулицях Набережно-Рибальській, Бандери та Героїв Сталінграда.

Найбільше за період з 2016 по 2019 роки у тяжких ДТП у столиці загинуло 296 пішоходів на 542 аварії. Найлетальнішими зонами на карті є:

  • Кільцева дорога уздовж Борщагівки (вночі),
  • Вулиця Вадима Гетьмана від Шулявської до Караваєвих дач (вдень),
  • Проспект Перемоги по всі довжині, найбільше – ближче до центру (і вдень, і вночі), 
  • Либідська, Деміївська та Голосіївська площі (вдень), 
  • Площа Тараса Шевченка (і вдень, і вночі),
  • Проспект Романа Шухевича, найбільше біля Шухевича, 2т, (вдень)  
  • Вулиця Братиславська по всій довжині та Гната Хоткевича (вночі).

Загалом більше ДТП з легкими наслідками, або без наслідків взагалі, трапляються вдень. Натомість більше аварій смертельних або з тяжкими наслідками — вночі. 

Щільність тяжких ДТП у світлий час.

Щільність тяжких ДТП в темний час доби.

Обкладинка: з відкритих джерел

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button