Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Коники та півники на візуальній айдентиці державного проєкту, спрямованого на розвиток внутрішнього туризму, призвели до скандалу.

20 червня засновник креативної агенції Fedoriv Group Андрій Федорів презентував візуальну айдентику для туристичного проєкту «Мандруй Україною». Це проєкт Міністерства культури та Державного агентства розвитку туризму.

Для просування проєкту обрали хештег #МандруйУкраїною, який вже функціонував у соцмережах. Айдентику розробляла на волонтерських засадах художниця Ольга Селіщева. За словами Федорова, авторка створила віжуали за кілька днів в умовах браку часу та грошей на розробку повноцінного брендбуку та логотипу.

Та соцмережі вибухнули критикою айдентики, яка, на думку багатьох блогерів, занадто російська.

«Вийшла абсолютно проросійська айдентика. Жар-птіца, коньок-горбунок, красний пєтушок і якийсь дивний шрифт, яким би пасувало радянські фільми-казки титрувати», – пише історикиня Тетяна Швидченко.

Дизайнер Богдан Гдаль заявив, що розробники «помилилися країною».

«Типові для фольклору росіян образи з якихось костромських пряників, вибрані для популяризації українських регіонів. Якщо це свідомо, то я би назвав це підривною діяльністю із заміщення символів», – зазначає він.

Федорів відповів, що художниця надихалася петриківським розписом та косівською керамікою.

Мовознавець Остап Українець заперечує: хоч у косівській кераміці й можна зустріти коней, та її головна особливість – у кольорах, жовтому, коричневому і зеленому. Якщо коника зробити червоним, вийде російська «расписная лошадка». Він вважає, що запропоновані зображення більше нагадують мезенський розпис, традиційний для республіки Комі та Архангельської області Росії.

Зрештою Державне агентство розвитку туризму вирішило прибрати ілюстрації і залишити для використання лише напис хештегу. Натомість планують згодом провести відкритий конкурс, на якому відберуть ідею для подальшого розвитку проєкту.

«З самого початку ми наголошували, що дана візуалізація не є брендом внутрішнього туризму. Для створення бренду та його айдентики потрібен час та ресурси, і ми ставимо це в план нашої роботи до кінця цього року», – заявили у Держтуризмі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button