Кличко визнав, що троси для Подільсько-Воскресенського мосту непридатні
Водночас чиновники запевнили, що старі іржаві ванти встановили на мосту не помилково, а для того, щоб прорахувати навантаження.
Водночас чиновники запевнили, що старі іржаві ванти встановили на мосту не помилково, а для того, щоб прорахувати навантаження.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міський голова Києва Віталій Кличко визнав, що встановлені зараз на Подільсько-Воскресенському мосту троси є непридатними. Їх демонтують і замінять на нові.
«Були куплені старі ванти, які зберігали не так, як потрібно, і німецька компанія заборонила їх установку. Вони непридатні, – підкреслив Кличко. – Як були куплені, як їх зберігали і чому вони зараз непридатні – я переконаний, що з цим будуть розбиратися правоохоронні органи».
Водночас чиновники запевнили, що старі іржаві ванти встановили на мосту не помилково, а для того, щоб зняти навантаження, а також прорахувати ті навантаження, яке йдуть на арку та на прольоти мосту. Після цього троси демонтують.
Замість них вже найближчими тижнями встановлять нові, придбані у німецької компанії Bridon-Bekaert. За словами Кличка, до Києва вже доставили 52 троси, ще очікують на вісім.
«Німецькі фахівці приїжджають зараз, і будуть контролювати установку вант», – запевнив Кличко.
На початку червня голова «Ради з урбаністики Києва» Віталій Селик повідомив, що на Подільсько-Воскресенському мосту встановлюють старі іржаві ванти.
Це ванти, які місто купило у 2010 році за 14 мільйонів гривень. Вісім років троси лежали просто неба на Трухановому острові, а 2018 року їх оглянув виробник і забракував. Пізніше Київ закупив нові ванти, перша партія яких надійшла на початку 2020 року. Здивування Селика викликало те, що на мосту почали вішати старі ванти.
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті