Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 30 днів. За цей час ми опублікували 26937 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Рівненській області запустили кампанію #написала_листа, яка має популяризувати туристичні локації Рівненщини, повідомляє сайт Рівненської ОДА. Зазначається, що це ініціатива команди «Рівненщина туристична» — оновленого туристичного бренду міста, який презентували у травні 2020 року.

Листи з’являтимуться на сторінці «Рівненщини туристичної» у Facebook. Так українців заохочуватимуть подорожувати цим краєм.

Так виглядає перший лист від Рівненщини, в якому містян запрошують відвідати північ області та посмакувати національні страви Полісся

Кампанія фокусується на вже відомих туристичних локаціях у області. Автор ідеї Антон Трофімчук пояснює, що, розробляючи комунікаційну стратегію, команда намагалася звертатися до міст «їхньою мовою», зважаючи на їхні проблеми та переваги. 

«У кожного з них з Рівненщиною своя історія, тому зміст листів різний, але сенс залишається єдиним: Рівненщина зізнається, що скучила за туристами і запрошує до себе у гості», — зазначає він.

Обкладинка: Село Базальтове, Рівненщина, фото: radiotrek.rv.ua

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button