Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Рівненській області запустили кампанію #написала_листа, яка має популяризувати туристичні локації Рівненщини, повідомляє сайт Рівненської ОДА. Зазначається, що це ініціатива команди «Рівненщина туристична» — оновленого туристичного бренду міста, який презентували у травні 2020 року.

Листи з’являтимуться на сторінці «Рівненщини туристичної» у Facebook. Так українців заохочуватимуть подорожувати цим краєм.

Так виглядає перший лист від Рівненщини, в якому містян запрошують відвідати північ області та посмакувати національні страви Полісся

Кампанія фокусується на вже відомих туристичних локаціях у області. Автор ідеї Антон Трофімчук пояснює, що, розробляючи комунікаційну стратегію, команда намагалася звертатися до міст «їхньою мовою», зважаючи на їхні проблеми та переваги. 

«У кожного з них з Рівненщиною своя історія, тому зміст листів різний, але сенс залишається єдиним: Рівненщина зізнається, що скучила за туристами і запрошує до себе у гості», — зазначає він.

Обкладинка: Село Базальтове, Рівненщина, фото: radiotrek.rv.ua

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button