Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Рівненській області запустили кампанію #написала_листа, яка має популяризувати туристичні локації Рівненщини, повідомляє сайт Рівненської ОДА. Зазначається, що це ініціатива команди «Рівненщина туристична» — оновленого туристичного бренду міста, який презентували у травні 2020 року.

Листи з’являтимуться на сторінці «Рівненщини туристичної» у Facebook. Так українців заохочуватимуть подорожувати цим краєм.

Так виглядає перший лист від Рівненщини, в якому містян запрошують відвідати північ області та посмакувати національні страви Полісся

Кампанія фокусується на вже відомих туристичних локаціях у області. Автор ідеї Антон Трофімчук пояснює, що, розробляючи комунікаційну стратегію, команда намагалася звертатися до міст «їхньою мовою», зважаючи на їхні проблеми та переваги. 

«У кожного з них з Рівненщиною своя історія, тому зміст листів різний, але сенс залишається єдиним: Рівненщина зізнається, що скучила за туристами і запрошує до себе у гості», — зазначає він.

Обкладинка: Село Базальтове, Рівненщина, фото: radiotrek.rv.ua

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button