Незрячі плутають плитку «Старе місто» з тактильною: результати інспекції перехресть у Києві (фото)
Принаймні два щойно реконструйованих перехрестя у Києві є небезпечними для людей з інвалідністю.
Принаймні два щойно реконструйованих перехрестя у Києві є небезпечними для людей з інвалідністю.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26448 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/balytska.olga
Принаймні два щойно реконструйованих перехрестя у Києві є незручними й навіть небезпечними для людей з інвалідністю, зокрема для незрячих.
Як повідомила депутатка Київради Ольга Балицька, такого висновку дійшли її помічник Володимир Бовкун та експерт з реабілітації незрячих людей Євгеній Свєт, які проінспектували вулиці.
Так, на перехресті вулиць Івана Франка та Богдана Хмельницького обмежувальні стовпчики, встановлені перед перезодом, можуть призвести до травмування людей зі слабким зором. Тактильно-інформаційна плитка не виконує свою функцію, бо недостатньо широка.
Фото: facebook.com/balytska.olga
Крім того, виявилося, що тактильна попереджувальна плитка на дотик палицею не відрізняється від тротуарної плитки. У даному випадку тротуар викладено популярною плиткою «Старе місто» з фаскою – тобто зі зрізаним кутом кромки, що робить її нерівною, такою, що імітує стару бруківку.
Нещодавно на онлайн-пресконференції заступник гендиректора з розвитку виробництва «Київавтодору» Олександр Федоренко не зрозумів запитання про незручність плитки з фаскою.
Фото: facebook.com/balytska.olga
На перехресті Гоголівської та Володимира Винниченка виявили зависокі бордюри. Державно-будівельні норми не рекомендують перевищувати 2,4 сантиметри.
Також на цьому перехресті кут нахилу не відповідає будівельним нормам – 10-19% замість рекомендованих 8%, – попереджувальна тактильна смуга завузька, а ще відсутня дорожня розмітка.
Фото: facebook.com/balytska.olga
Балицька заявила, що вже звертала увагу «Київавтодору» на проблеми з безбар’єрністю на перехресті Гоголівської і Винниченка, і підприємство згодом звітувало про усунення недоліків. Зараз пресслужба «Київавтодору» запевняє, що інформацію передали до ШЕУ і до технагляду щодо об’єкта.
Читайте також: Що треба змінити, аби в Києві почали, нарешті, будувати комфортні та безпечні вулиці
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті