Незрячі плутають плитку «Старе місто» з тактильною: результати інспекції перехресть у Києві (фото)
Принаймні два щойно реконструйованих перехрестя у Києві є небезпечними для людей з інвалідністю.
Принаймні два щойно реконструйованих перехрестя у Києві є небезпечними для людей з інвалідністю.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Принаймні два щойно реконструйованих перехрестя у Києві є незручними й навіть небезпечними для людей з інвалідністю, зокрема для незрячих.
Як повідомила депутатка Київради Ольга Балицька, такого висновку дійшли її помічник Володимир Бовкун та експерт з реабілітації незрячих людей Євгеній Свєт, які проінспектували вулиці.
Так, на перехресті вулиць Івана Франка та Богдана Хмельницького обмежувальні стовпчики, встановлені перед перезодом, можуть призвести до травмування людей зі слабким зором. Тактильно-інформаційна плитка не виконує свою функцію, бо недостатньо широка.
Крім того, виявилося, що тактильна попереджувальна плитка на дотик палицею не відрізняється від тротуарної плитки. У даному випадку тротуар викладено популярною плиткою «Старе місто» з фаскою – тобто зі зрізаним кутом кромки, що робить її нерівною, такою, що імітує стару бруківку.
Нещодавно на онлайн-пресконференції заступник гендиректора з розвитку виробництва «Київавтодору» Олександр Федоренко не зрозумів запитання про незручність плитки з фаскою.
На перехресті Гоголівської та Володимира Винниченка виявили зависокі бордюри. Державно-будівельні норми не рекомендують перевищувати 2,4 сантиметри.
Також на цьому перехресті кут нахилу не відповідає будівельним нормам – 10-19% замість рекомендованих 8%, – попереджувальна тактильна смуга завузька, а ще відсутня дорожня розмітка.
Балицька заявила, що вже звертала увагу «Київавтодору» на проблеми з безбар’єрністю на перехресті Гоголівської і Винниченка, і підприємство згодом звітувало про усунення недоліків. Зараз пресслужба «Київавтодору» запевняє, що інформацію передали до ШЕУ і до технагляду щодо об’єкта.
Читайте також: Що треба змінити, аби в Києві почали, нарешті, будувати комфортні та безпечні вулиці
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті