Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Укрзалізниця

У пасажирських поїздах запровадять пілотний проєкт з охорони силами власної воєнізованої охорони Укрзалізниці, повідомляє пресслужба перевізника.

Тимчасовий очільник Укрзалізниці Іван Юрик заявив, що розроблено програму підвищення безпеки перевезень, яку реалізують у стислі терміни та презентують наступного тижня.

Крім воєнізованої охорони, ця програма включатиме встановлення у пасажирських вагонах камер відеонагляду та сигнальних кнопок.

Крім того, планують задіяти «професійну групу провокаторів» для боротьби з перевезенням безквиткових пасажирів та з крадіжками на вокзалах.

Про посилення заходів безпеки на залізниці почали говорити після резонансного насильницького випадку в потязі «Маріуполь-Київ». 31 липня чоловік увірвався у купе, в якому їхала журналістка Анастасія Лугова разом із шестирічним сином. Чоловік заблокував двері, побив жінку та намагався її зґвалтувати. Внаслідок побиття у постраждалої зламано щелепу, все обличчя у гематомах, їй важко говорити.

Постраждала до і після нападу. Колаж: Суспільне

Нападником виявився тричі судимий мешканець Запоріжжя Віталій Рудзько. Зараз він перебуває під арештом.

Укрзалізниця звільнила усіх провідників та начальника поїзда «Маріуполь-Київ». Як повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій, провідників звинувачують у тому, що вони впустили нападника без квитка та намагалися замовчати напад.

2014 року в рамках реформи було розформовано транспортну міліцію. Відтоді правоохоронці перестали чергувати у поїздах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button