З Подільсько-Воскресенського мосту вкрали троси. У цьому звинувачують субпідрядників
Чоловіки у спецодязі загнали на міст дві вантажівки і автокран, завантажили та вивезли з будівельного майданчика 12 нових вант.
Чоловіки у спецодязі загнали на міст дві вантажівки і автокран, завантажили та вивезли з будівельного майданчика 12 нових вант.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Невідомі на вантажівках вкрали з Подільсько-Воскресенського мосту 12 нових вант, повідомив міський голова Віталій Кличко.
За його словами, приблизно 15 «молодиків спортивної статури», вдягнені у спецодяг дорожників, відтіснили та заблокували співробітників охорони мостового переходу. Вони загнали на міст дві вантажівки і автокран, завантажили та вивезли з будівельного майданчика 12 нових вант – тросів, які мають тримати конструкцію мосту.
Відкрито кримінальне провадження і триває слідство.
«Цікаво, що через кілька годин після інциденту замовник будівництва отримав лист від одного із субпідрядників про бажання того забрати ванти з об’єкту», – повідомив Кличко.
Міський голова звинувачує у крадіжці субпідрядників.
«Я розцінюю подібні дії підрядників та субпідрядників як нахабний саботаж і зумисне затягування термінів будівництва», – написав він.
Голова ГО «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик, посилаючись на свої джерела, повідомляє, що ванти вивезла підрядна компанія «ІМК», яка не отримала гроші за виконані роботи.
«Мостовики говорять, що компанії не оплатили роботи за останні два роки, які вона здійснювала своїм ресурсом: зокрема, суперважкий унікальний зимовий монтаж зв’язків арки та замикання арки», – зазначає Селик.
За його інформацією, 12 вивезених вант «ІМК» купляла і привозила у січні цього року своїм коштом, і за документами троси досі перебувають на балансі компанії, хоча на початку року підрядника замінили.
Селик припукає, що таким чином підрядник намагається повернути гроші, вкладені у будівництво Подільського моста, – йдеться про десятки мільйонів гривень.
За даними народного депутата Гео Лероса, генпідрядник мосту «ЕкоБудТрейд» не заплатив «ІМК» за ванти і за проведені роботи 200 мільйонів гривень.
«Я так зрозумів, що хотів підрядника кинути, повісивши ванти. Підрядник, розуміючи з ким має справу, їх вивіз», – вважає Лерос.
Нагадаємо, цьогоріч на Подільсько-Воскресенському мосту встановили старі іржаві ванти, які місто купило у 2010 році. Згодом виробник визнав їх непридатними. Пізніше Київ закупив нові ванти, перша партія яких надійшла на початку 2020 року. Попри це на мосту підвішували троси саме зі старої партії. Чиновники пояснювали, що таким чином хотіли прорахувати навантаження.
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті