Приватні київські маршрутники просять Кличка про фінансову підтримку
Натомість перевізники обіцяють «значно поліпшити» якість перевезення пасажирів.
Натомість перевізники обіцяють «значно поліпшити» якість перевезення пасажирів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 171 днів. За цей час ми опублікували 25343 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Приватні перевізники столичних маршруток звернулися до міського голови Віталія Кличка з проханням встановити новий тариф на перевезення пасажирів, а також попросили фінансової допомоги у міста через скорочення пасажиропотоку після карантинних обмежень. Про це стало відомо з листа громадського об’єднання «Асоціація перевізників Києва та Київської області».
У повідомленні зазначається, що пасажиропотік за цей період скоротився вдвічі, зокрема, через потребу проводити дезінфекцію салонів та забезпечувати водіїв засобами особистого захисту. При цьому виручка від перевезень скоротилася у 2-4 рази, вчетверо скоротився і виторг від перевезень, натомість операційні витрати зросли. Це загрожує банкрутством багатьом перевізникам.
Маршрутники скаржаться на те, що столична влада підтримує комунальних перевізників. Так, у 2015-2020 роках місто купувало для КП «Київпастранс» нові автобуси, тролейбуси і трамваї. У той час як приватним перевізникам доводилося купляти все за кредитні кошти: за 5 років придбали 420 маршруток на суму понад 700 млн гривень.
Крім того, місто компенсує комунальному транспорту проїзд пільгових категорій громадян.
Тож перевізники не виключають вимушеного підвищення проїзду в маршрутках. Тому вони просять міську владу надати їм допомогу: серед іншого, компенсувати перевезення пільговиків, встановити економічно обґрунтований регульований тариф та сприяти в отриманні кредитних коштів на закупівлю нових автобусів від міжнародних організацій.
Натомість перевізники обіцяють «значно поліпшити» якість перевезення пасажирів у маршрутках та направляти всі отримані кошти на закупівлю нового рухомого складу.
Читайте також: Мінінфраструктури хоче «поліпшити якість та прозорість пасажирських перевезень». Яким чином?
Обкладинка з сайту: volynnews.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті