Приватні київські маршрутники просять Кличка про фінансову підтримку
Натомість перевізники обіцяють «значно поліпшити» якість перевезення пасажирів.
Натомість перевізники обіцяють «значно поліпшити» якість перевезення пасажирів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26239 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Приватні перевізники столичних маршруток звернулися до міського голови Віталія Кличка з проханням встановити новий тариф на перевезення пасажирів, а також попросили фінансової допомоги у міста через скорочення пасажиропотоку після карантинних обмежень. Про це стало відомо з листа громадського об’єднання «Асоціація перевізників Києва та Київської області».
У повідомленні зазначається, що пасажиропотік за цей період скоротився вдвічі, зокрема, через потребу проводити дезінфекцію салонів та забезпечувати водіїв засобами особистого захисту. При цьому виручка від перевезень скоротилася у 2-4 рази, вчетверо скоротився і виторг від перевезень, натомість операційні витрати зросли. Це загрожує банкрутством багатьом перевізникам.
Маршрутники скаржаться на те, що столична влада підтримує комунальних перевізників. Так, у 2015-2020 роках місто купувало для КП «Київпастранс» нові автобуси, тролейбуси і трамваї. У той час як приватним перевізникам доводилося купляти все за кредитні кошти: за 5 років придбали 420 маршруток на суму понад 700 млн гривень.
Крім того, місто компенсує комунальному транспорту проїзд пільгових категорій громадян.
Тож перевізники не виключають вимушеного підвищення проїзду в маршрутках. Тому вони просять міську владу надати їм допомогу: серед іншого, компенсувати перевезення пільговиків, встановити економічно обґрунтований регульований тариф та сприяти в отриманні кредитних коштів на закупівлю нових автобусів від міжнародних організацій.
Натомість перевізники обіцяють «значно поліпшити» якість перевезення пасажирів у маршрутках та направляти всі отримані кошти на закупівлю нового рухомого складу.
Читайте також: Мінінфраструктури хоче «поліпшити якість та прозорість пасажирських перевезень». Яким чином?
Обкладинка з сайту: volynnews.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті