Uber та Lyft призупинили роботу у Каліфорнії: вважають за краще піти з ринку, ніж працевлаштувати водіїв
Раніше на Каліфорнію припадало 9% усіх поїздок Uber у світі та 21% поїздок Lyft.
Раніше на Каліфорнію припадало 9% усіх поїздок Uber у світі та 21% поїздок Lyft.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Райдшерингові сервіси Uber і Lyft тимчасово припинили роботу у Каліфорнії після рішення Верховного суду Сан-Франциско, яке зобов’язує ці компанії визнати водіїв працівниками, повідомляє San Francisco Chronicle.
Uber і Lyft працюють за бізнес-моделлю, що класифікує водіїв як незалежних підрядників, а не співробіників. Натомість суд вважає, що оскільки бізнес цих компаній базується на праці водіїв, а компанії, зі свого боку, здійснюють контроль за виконанням роботи.
Рішення суду передбачало, що Uber і Lyft мають працевлаштувати своїх водіїв до 21 серпня, проте компанії домоглися відтермінування. У листопаді жителі Каліфорнії мають проголосувати за або проти відповідного закону – у штаті діє «громадянська законодавча ініціатива» (ballot initiative), яка дозволяє громадянам штату ініціювати голосування щодо того чи іншого законопроєкту.
Тож Uber і Lyft, не гаючи часу, почали розсилати пасажирам і водіям агітаційні листи, в яких закликають голосувати проти законодавчої ініціативи. Інакше – райдшерингові сервіси погрожують піти з ринку взагалі.
Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії для водіїв призведуть до додаткових витрат – приблизно 30% до оплати праці.
Видання зазначає, що погрози Uber і Lyft назавжди залишити Каліфорнію, радше за все, є блефом, адже це найнаселеніший штат Америки, який становить левову частку прибутку для цих компаній. Зокрема до пандемії на Каліфорнію припадало 9% усіх поїздок Uber у світі та 21% поїздок Lyft (остання оперує лише у США та Канаді).
Читайте також: Водії Uber у Нью-Йорку заробляють менше прожиткового мінімуму
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті