Uber та Lyft призупинили роботу у Каліфорнії: вважають за краще піти з ринку, ніж працевлаштувати водіїв
Раніше на Каліфорнію припадало 9% усіх поїздок Uber у світі та 21% поїздок Lyft.
Раніше на Каліфорнію припадало 9% усіх поїздок Uber у світі та 21% поїздок Lyft.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Райдшерингові сервіси Uber і Lyft тимчасово припинили роботу у Каліфорнії після рішення Верховного суду Сан-Франциско, яке зобов’язує ці компанії визнати водіїв працівниками, повідомляє San Francisco Chronicle.
Uber і Lyft працюють за бізнес-моделлю, що класифікує водіїв як незалежних підрядників, а не співробіників. Натомість суд вважає, що оскільки бізнес цих компаній базується на праці водіїв, а компанії, зі свого боку, здійснюють контроль за виконанням роботи.
Рішення суду передбачало, що Uber і Lyft мають працевлаштувати своїх водіїв до 21 серпня, проте компанії домоглися відтермінування. У листопаді жителі Каліфорнії мають проголосувати за або проти відповідного закону – у штаті діє «громадянська законодавча ініціатива» (ballot initiative), яка дозволяє громадянам штату ініціювати голосування щодо того чи іншого законопроєкту.
Тож Uber і Lyft, не гаючи часу, почали розсилати пасажирам і водіям агітаційні листи, в яких закликають голосувати проти законодавчої ініціативи. Інакше – райдшерингові сервіси погрожують піти з ринку взагалі.
Офіційне працевлаштування і соціальні гарантії для водіїв призведуть до додаткових витрат – приблизно 30% до оплати праці.
Видання зазначає, що погрози Uber і Lyft назавжди залишити Каліфорнію, радше за все, є блефом, адже це найнаселеніший штат Америки, який становить левову частку прибутку для цих компаній. Зокрема до пандемії на Каліфорнію припадало 9% усіх поїздок Uber у світі та 21% поїздок Lyft (остання оперує лише у США та Канаді).
Читайте також: Водії Uber у Нью-Йорку заробляють менше прожиткового мінімуму
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті