Верещук: «Громадський транспорт у Києві напівмертвий»
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26884 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Анна Лисун
У Києві повністю провалена інфраструктурна політика, а громадський транспорт – «просто напівмертвий», заявила кандидатка на посаду київського міського голови Ірина Верещук в інтерв’ю «Хмарочосу».
«Порівнюючи з Варшавою: там живе майже два мільйони містян, а на маршрути виходить 2 500 одиниць транспорту. Натомість у Києві, на майже чотири мільйони жителів, припадає лише 920 одиниць», – зазначила вона.
На думку Верещук, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости. Натомість транспортну стратегію Світового банку, розроблену для Києва у 2015 році, досі навіть не почали впроваджувати.
У пріоритеті, вважає кандидатка, мають бути трамваї, тролейбуси, велосипеди, електросамокати. Також слід перезапустити міську електричку.
Читайте інтерв’ю повністю: Ірина Верещук: «Метро на Троєщину — дорога утопія, на якій наживаються підрядники»
Напередодні місцевих виборів «Хмарочос» спілкується з кандидатами на посаду київського міського голови, щоб з’ясувати, яким вони бачать Київ майбутнього.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті