Верещук: «Громадський транспорт у Києві напівмертвий»
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
Фото: Анна Лисун
У Києві повністю провалена інфраструктурна політика, а громадський транспорт – «просто напівмертвий», заявила кандидатка на посаду київського міського голови Ірина Верещук в інтерв’ю «Хмарочосу».
«Порівнюючи з Варшавою: там живе майже два мільйони містян, а на маршрути виходить 2 500 одиниць транспорту. Натомість у Києві, на майже чотири мільйони жителів, припадає лише 920 одиниць», – зазначила вона.
На думку Верещук, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости. Натомість транспортну стратегію Світового банку, розроблену для Києва у 2015 році, досі навіть не почали впроваджувати.
У пріоритеті, вважає кандидатка, мають бути трамваї, тролейбуси, велосипеди, електросамокати. Також слід перезапустити міську електричку.
Читайте інтерв’ю повністю: Ірина Верещук: «Метро на Троєщину — дорога утопія, на якій наживаються підрядники»
Напередодні місцевих виборів «Хмарочос» спілкується з кандидатами на посаду київського міського голови, щоб з’ясувати, яким вони бачать Київ майбутнього.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті