Верещук: «Громадський транспорт у Києві напівмертвий»
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві повністю провалена інфраструктурна політика, а громадський транспорт – «просто напівмертвий», заявила кандидатка на посаду київського міського голови Ірина Верещук в інтерв’ю «Хмарочосу».
«Порівнюючи з Варшавою: там живе майже два мільйони містян, а на маршрути виходить 2 500 одиниць транспорту. Натомість у Києві, на майже чотири мільйони жителів, припадає лише 920 одиниць», – зазначила вона.
На думку Верещук, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости. Натомість транспортну стратегію Світового банку, розроблену для Києва у 2015 році, досі навіть не почали впроваджувати.
У пріоритеті, вважає кандидатка, мають бути трамваї, тролейбуси, велосипеди, електросамокати. Також слід перезапустити міську електричку.
Читайте інтерв’ю повністю: Ірина Верещук: «Метро на Троєщину — дорога утопія, на якій наживаються підрядники»
Напередодні місцевих виборів «Хмарочос» спілкується з кандидатами на посаду київського міського голови, щоб з’ясувати, яким вони бачать Київ майбутнього.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті