Верещук: «Громадський транспорт у Києві напівмертвий»
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
На думку кандидатки в мери, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві повністю провалена інфраструктурна політика, а громадський транспорт – «просто напівмертвий», заявила кандидатка на посаду київського міського голови Ірина Верещук в інтерв’ю «Хмарочосу».
«Порівнюючи з Варшавою: там живе майже два мільйони містян, а на маршрути виходить 2 500 одиниць транспорту. Натомість у Києві, на майже чотири мільйони жителів, припадає лише 920 одиниць», – зазначила вона.
На думку Верещук, київські транспортники приймають лише тактичні рішення, постійно ремонтуючи дороги та мости. Натомість транспортну стратегію Світового банку, розроблену для Києва у 2015 році, досі навіть не почали впроваджувати.
У пріоритеті, вважає кандидатка, мають бути трамваї, тролейбуси, велосипеди, електросамокати. Також слід перезапустити міську електричку.
Читайте інтерв’ю повністю: Ірина Верещук: «Метро на Троєщину — дорога утопія, на якій наживаються підрядники»
Напередодні місцевих виборів «Хмарочос» спілкується з кандидатами на посаду київського міського голови, щоб з’ясувати, яким вони бачать Київ майбутнього.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті