Музей Булгакова презентував нову айдентику (фото)
Зелений колір взяли з абажуру улюбленої лампи Булгакова.
Зелений колір взяли з абажуру улюбленої лампи Булгакова.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
13 вересня на фестивалі Булгаков-FEST презентували новий дизайн-код Музею Михайла Булгакова, що на Андріївському узвозі в Києві.
Ініціатором створення нової айдентики музею став засновник агенції Seventeam Дмитро Федоренко. Він залучив до роботи над проєктом дизайн-студію Lliwell, відеопродакшн Lininiscence і благодійний фонд «Культурні новації».
У логотипі використали обриси вікон будинку, де на початку ХХ століття жила родина Булгакових і де зараз розташовано музей.
Зелений колір взяли з абажуру лампи Булгакова, яка є в колекції музею. Це лампа, яку письменник купив на свій перший гонорар і вона стала його улюбленою.
В айдентиці також використали чорно-білі напівтонові зображення.
Для музею також створили відеогід і новий сайт, на якому є функції швидкого замовлення екскурсій та можливість зробити пожертву. Пізніше додадуть інтернет-магазин книг і сувенірів.
Нагадаємо, студентки школи Projector розробили новий візуальний стиль для київського Молодого театру. Цьогоріч Gra Agency створила нову айдентику для Київського симфонічного оркестру. Торік Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine. А у 2018 році ребрендинг за допомогою Banda Agency провів Національний художній музей.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті