Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Український художник Вова Воротньов та засновник серії київських вечірок «Схема» Слава Лепшеєв запускають бренд одягу під назвою Samopal International. Про це «Хмарочосу» повідомили засновники бренду.

До першої колекції бренду увійшли футболки унісекс з принтами, які переграють популярні назви, знаки або символи.

«У рамках Samopal International ми вдаємося до дадаїстської гри зі знаками, якими оточена сучасна людина. Використовуючи упізнаваність глобального корпоративного таврування, ми, вандалізуючи це, привносимо фольклорну інваріантність, карнававльне переосмислення, і, в той же час, будуємо уніформу нової критичної ідентичності», – пояснив Воротньов.

Лепшеєв зазначив, що новий бренд став логічним продовженням співпраці з Воротньовим, до якого вони разом робили вечірки «ВОЛОДЯ».


Фото: samopal.international

Наразі у планах бренду розширення асортименту та створення платформи для співпраці з локальними і світовими іменами на базі київського контексту. Samopal International випускатиме кілька колекцій на рік та дропи. Їх можна буде придбати в онлайн-магазині.

Раніше Kapkan Shop у колаборації з Вовою Воротньовим запустив у продаж лімітований тираж футболок з написом KIEV, що обігрує логотип IKEA. Тоді художник пояснив, що принт не має жодного стосунку до виходу шведського магазину на український ринок.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button