Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23497 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Проспект Степана Бандери: розділову смугу завширшки один метр замощують плиткою. Фото: Київ – Велосипедне Місто

Під час капітальних ремонтів вулиць «Київавтодор» систематично замощує плиткою зони зелених насаджень, повідомляє ГО «Київ – Велосипедне Місто».

Попри те, що проєктувальники закладають у проєктах зелені смуги, які розділяють пішохідну та велосипедну доріжки, будівельники замощують ці зони плиткою. Зокрема, такі випадки помітили на вулиці Довбуша, проспекті Степана Бандери та проспекті Правди.

Вулиця Довбуша: розділова смуга, замощена плиткою. Фото: Київ – Велосипедне Місто

«Ми б могли мати більш зелені та привабливі вулиці, з кущами, злаковими травами та деревами, щоб робили затишну тінь у спекотні дні. Натомість ми отримуємо квадратні метри плацу з різного типу мощення», – зазначають у громадській організації.

«Київ – Велосипедне Місто» нагадує, що за ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів», мінімальна ширина розділової смуги між велодоріжкою та пішохідною зоною має бути 0,25 метра, а з зеленими насадженнями – не менш як один метр.

Проспект Правди: розділова смуга, замощена плиткою. Фото: Київ – Велосипедне Місто

А за ДСТУ 8906 «Планування та проєктування велосипедної інфраструктури», розділювальна смуга завширшки більше як 0,75 метра може бути виконана з озеленення.

Проспект Правди: розділова смуга ще має відкритий ґрунт, проте його замало. Фото: Київ – Велосипедне Місто

Читайте також: Незрячі плутають плитку «Старе місто» з тактильною: результати інспекції перехресть у Києві

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button