Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/DBPersonenverkehr

«Укрзалізниця» не співпрацюватиме з німецьким залізничним перевізником Deutsche Bahn. Про це в інтерв’ю Економічній правді сказав голова правління «Укрзалізниці» Володимир Жмак.

«Наразі я не бачу можливості і сенсу залучати якихось іноземних фахівців. При всій повазі до Deutsche Bahn, що стосується вантажоперевезень, то нас важко порівнювати», – заявив він.

Жмак зазначив, що в Європі вантажні залізничні перевезення не є настільки життєво важливими, як в Україні. Чимало вантажних перевезень у Німеччині й Австрії здійснюються автобанами.

Крім того, пасажирські перевезення в європейських країнах отримують фінансову допомогу від уряду, наголосив керівник «Укрзалізниці». Український перевізник отримує значну частку доходу від перевезення вантажів, у той час як пасажирські перевезення є збитковими.

Міністерство інфраструктури, «Укрзалізниця» і Deutsche Bahn підписали меморандуми про партнерство у січні-лютому 2020 року. Йшлося про обмін досвідом для підвищення ефективності перевезень в Україні. Тодішній прем’єр-міністр Олексій Гончарук заявляв: «Ми хочемо віддати німцям на 10 років в управління залізницю».

З початком карантину міністр інфраструктурури Владислав Криклій повідомив, що співпраця з Deutsche Bahn стає на паузу й до цього питання повернуться після покращення фінансової ситуації.

Нагадаємо, днями шведський економіст Андерс Ослунд подав у відставку з посади незалежного члена наглядової ради «Укрзалізниці».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button