Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 52 днів. За цей час ми опублікували 27089 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ірина Верещук (facebook.com/vereshchuk.ukraine)

Народна депутатка від провладної партії «Слуга Народу» звинуватила мера Віталія Кличка в тому, що місто продовжує купувати дизельний громадський транспорт у Білорусі, та не закуповує електричні тролейбуси.

В етері українського телеканалу Ірина Верещук заявила, що Київ за чинного мера Віталія Кличка не може почати закуповувати електричні тролейбуси, хоча бюджет міста 58 мільярдів гривень на рік. Як приклад, кандидатка на посаду мера навела бюджет міста Харкова, який менший столичного. Там містом курсують сучасні електричні тролейбуси в той час, як Київ досі продовжує закуповувати білоруські на дизельному паливі.

«Ми — закуповуємо в Білорусі «дизеля»: то це ми так екологічну стратегію впроваджуємо в Києві?», – заявила Верещук.

На думку транспортного аналітика Олександра Рака, «критику дизельних автобусів можна зрозуміти, адже теоретично їх можна замінити на електробус, або хоча б не купувати білоруські МАЗи в обхід тендеру – через фінансовий лізинг».

В коментарі «Хмарочосу» він зазначив, що також місто може закуповувати тролейбуси з автономним ходом. В Києві такі закуповують, але там лише аварійний автономний хід з запасом в 1 км.

«В цілому у міста зараз немає розуміння, як розвивати транспорт. А весь новий транспорт не збільшує випуск, а заміняє існуючий рухомий склад, який ставлять під паркан», – розповів Олександр.

У КП «Київпастранс» розповіли, що місто в цьому році отримало вісім тролейбусів та очікується поставка 200 дизельних автобусів.

Нещодавно Ірина Верещук швидко змінила думку про будівництво троєщинської гілки метро. В інтерв’ю «Хмарочосу» вона назвала будівництво метро на Троєщину «дорогою утопією» та заявила, що «не бачить сенсу» в будівництві. Пізніше в етері телеканалу «Україна 24» вона зробила зовсім іншу заяву. Кандидатка на посаду мера розповіла, що вона переконалась на власному досвіді – метро на Троєщину має бути побудовано.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button