Верещук дорікнула Кличку, що Київ не купує електричні тролейбуси
Ірина Верещук звинуватила чинного мера Віталія Кличка в тому, що Київ не може почати закуповувати електричні тролейбуси.
Ірина Верещук звинуватила чинного мера Віталія Кличка в тому, що Київ не може почати закуповувати електричні тролейбуси.
Фото: Ірина Верещук (facebook.com/vereshchuk.ukraine)
Народна депутатка від провладної партії «Слуга Народу» звинуватила мера Віталія Кличка в тому, що місто продовжує купувати дизельний громадський транспорт у Білорусі, та не закуповує електричні тролейбуси.
В етері українського телеканалу Ірина Верещук заявила, що Київ за чинного мера Віталія Кличка не може почати закуповувати електричні тролейбуси, хоча бюджет міста 58 мільярдів гривень на рік. Як приклад, кандидатка на посаду мера навела бюджет міста Харкова, який менший столичного. Там містом курсують сучасні електричні тролейбуси в той час, як Київ досі продовжує закуповувати білоруські на дизельному паливі.
«Ми — закуповуємо в Білорусі «дизеля»: то це ми так екологічну стратегію впроваджуємо в Києві?», – заявила Верещук.
На думку транспортного аналітика Олександра Рака, «критику дизельних автобусів можна зрозуміти, адже теоретично їх можна замінити на електробус, або хоча б не купувати білоруські МАЗи в обхід тендеру – через фінансовий лізинг».
В коментарі «Хмарочосу» він зазначив, що також місто може закуповувати тролейбуси з автономним ходом. В Києві такі закуповують, але там лише аварійний автономний хід з запасом в 1 км.
«В цілому у міста зараз немає розуміння, як розвивати транспорт. А весь новий транспорт не збільшує випуск, а заміняє існуючий рухомий склад, який ставлять під паркан», – розповів Олександр.
У КП «Київпастранс» розповіли, що місто в цьому році отримало вісім тролейбусів та очікується поставка 200 дизельних автобусів.
Нещодавно Ірина Верещук швидко змінила думку про будівництво троєщинської гілки метро. В інтерв’ю «Хмарочосу» вона назвала будівництво метро на Троєщину «дорогою утопією» та заявила, що «не бачить сенсу» в будівництві. Пізніше в етері телеканалу «Україна 24» вона зробила зовсім іншу заяву. Кандидатка на посаду мера розповіла, що вона переконалась на власному досвіді – метро на Троєщину має бути побудовано.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті