Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26441 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: hromadske.radio

Журналісти-розслідувачі разом із громадським рухом «Чесно» у період з серпня по вересень фотографували білборди, сітілайти, банери. Після чого вони зіставили дані з середніми ринковими цінами на рекламу і порахували приблизні витрати.

Зазначимо, що підрахунки не є абсолютними. Метою було встановлення співвідношення витрат між партіями. На першому місці партія «Слуга Народу» — їх витрати на зовнішню рекламу у столиці склали 16 мільйонів гривень, на другому місці — партія «За майбутнє», вона витратила щонайменше 14,5 мільйонів. На третьому та четвертому місцях партії «Європейська Солідарність» та «Перемога Пальчевського» — 6,5 млн та 4,8 млн гривень відповідно.

Останнє місце посіла так звана партія мерів Дніпра, Миколаєва, Черкас, Кропивницького, Чернівців, Житомира та Каховки — «Пропозиція» з витратами 4,7 мільйонів гривень.

Партії відмовлялись надавати конкретні коментарі щодо походження коштів на рекламні кампанії, зазначено у розслідуванні.

За результатами спільного опитування Фонду «Демократичні ініціативи» та соцслужби Центру Разумкова, 38% українців переконані, що після місцевих виборів, 25 жовтня, ситуація у їхніх містах не зміниться, 34% – вірять у зміни на краще.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button