Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: hromadske.radio

Журналісти-розслідувачі разом із громадським рухом «Чесно» у період з серпня по вересень фотографували білборди, сітілайти, банери. Після чого вони зіставили дані з середніми ринковими цінами на рекламу і порахували приблизні витрати.

Зазначимо, що підрахунки не є абсолютними. Метою було встановлення співвідношення витрат між партіями. На першому місці партія «Слуга Народу» — їх витрати на зовнішню рекламу у столиці склали 16 мільйонів гривень, на другому місці — партія «За майбутнє», вона витратила щонайменше 14,5 мільйонів. На третьому та четвертому місцях партії «Європейська Солідарність» та «Перемога Пальчевського» — 6,5 млн та 4,8 млн гривень відповідно.

Останнє місце посіла так звана партія мерів Дніпра, Миколаєва, Черкас, Кропивницького, Чернівців, Житомира та Каховки — «Пропозиція» з витратами 4,7 мільйонів гривень.

Партії відмовлялись надавати конкретні коментарі щодо походження коштів на рекламні кампанії, зазначено у розслідуванні.

За результатами спільного опитування Фонду «Демократичні ініціативи» та соцслужби Центру Разумкова, 38% українців переконані, що після місцевих виборів, 25 жовтня, ситуація у їхніх містах не зміниться, 34% – вірять у зміни на краще.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button