Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: hromadske.radio

Журналісти-розслідувачі разом із громадським рухом «Чесно» у період з серпня по вересень фотографували білборди, сітілайти, банери. Після чого вони зіставили дані з середніми ринковими цінами на рекламу і порахували приблизні витрати.

Зазначимо, що підрахунки не є абсолютними. Метою було встановлення співвідношення витрат між партіями. На першому місці партія «Слуга Народу» — їх витрати на зовнішню рекламу у столиці склали 16 мільйонів гривень, на другому місці — партія «За майбутнє», вона витратила щонайменше 14,5 мільйонів. На третьому та четвертому місцях партії «Європейська Солідарність» та «Перемога Пальчевського» — 6,5 млн та 4,8 млн гривень відповідно.

Останнє місце посіла так звана партія мерів Дніпра, Миколаєва, Черкас, Кропивницького, Чернівців, Житомира та Каховки — «Пропозиція» з витратами 4,7 мільйонів гривень.

Партії відмовлялись надавати конкретні коментарі щодо походження коштів на рекламні кампанії, зазначено у розслідуванні.

За результатами спільного опитування Фонду «Демократичні ініціативи» та соцслужби Центру Разумкова, 38% українців переконані, що після місцевих виборів, 25 жовтня, ситуація у їхніх містах не зміниться, 34% – вірять у зміни на краще.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button