Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26884 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: chesno.org

Київський осередок партії УДАР партії Віталія Кличка подав інформацію про витрати на виборчу кампанію за період від другого до 14 жовтня. Загальна сума витрачених коштів сягає майже 46 мільйонів гривень, повідомляє громадський рух «Чесно».

Судячи з вихідних даних на білбордах  Кличка, зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку партії. На початку вересня пресслужба мера запевняла, що вони мають 300 рекламних площин, оренда яких оплачується партійним коштом. За половину жовтня за ці послуги оператори зовнішньої реклами отримали від столичного осередку партії майже 6,2 мільйона.

Загалом за ефірний час сплачено понад 33 мільйони гривень. Відповідно до звіту, рекламу замовляли в «Нового каналу», «Інтера», ICTV, СТБ, «1+1» та ТРК «Україна». Реклама в інтернеті коштувала партії мера 4,6 мільйона, друковані матеріали – 1,6 мільйона.

Відзначається, що за розповсюдження листівок агітаторам сплачено лише 35 тисяч гривень. Партія могла залучати волонтерів або ж заплатити готівкою, яка поза виборчим фондом. Роздавачі листівок зізнавалися журналістам, що їм платять 500 гривень на день на руки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button