УДАР витратив майже 46 млн гривень за два тижні кампанії
Зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку УДАРу.
Зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку УДАРу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київський осередок партії УДАР партії Віталія Кличка подав інформацію про витрати на виборчу кампанію за період від другого до 14 жовтня. Загальна сума витрачених коштів сягає майже 46 мільйонів гривень, повідомляє громадський рух «Чесно».
Судячи з вихідних даних на білбордах Кличка, зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку партії. На початку вересня пресслужба мера запевняла, що вони мають 300 рекламних площин, оренда яких оплачується партійним коштом. За половину жовтня за ці послуги оператори зовнішньої реклами отримали від столичного осередку партії майже 6,2 мільйона.
Загалом за ефірний час сплачено понад 33 мільйони гривень. Відповідно до звіту, рекламу замовляли в «Нового каналу», «Інтера», ICTV, СТБ, «1+1» та ТРК «Україна». Реклама в інтернеті коштувала партії мера 4,6 мільйона, друковані матеріали – 1,6 мільйона.
Відзначається, що за розповсюдження листівок агітаторам сплачено лише 35 тисяч гривень. Партія могла залучати волонтерів або ж заплатити готівкою, яка поза виборчим фондом. Роздавачі листівок зізнавалися журналістам, що їм платять 500 гривень на день на руки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті