УДАР витратив майже 46 млн гривень за два тижні кампанії
Зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку УДАРу.
Зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку УДАРу.
Фото: chesno.org
Київський осередок партії УДАР партії Віталія Кличка подав інформацію про витрати на виборчу кампанію за період від другого до 14 жовтня. Загальна сума витрачених коштів сягає майже 46 мільйонів гривень, повідомляє громадський рух «Чесно».
Судячи з вихідних даних на білбордах Кличка, зовнішню рекламу оплачено з виборчого рахунку партії. На початку вересня пресслужба мера запевняла, що вони мають 300 рекламних площин, оренда яких оплачується партійним коштом. За половину жовтня за ці послуги оператори зовнішньої реклами отримали від столичного осередку партії майже 6,2 мільйона.
Загалом за ефірний час сплачено понад 33 мільйони гривень. Відповідно до звіту, рекламу замовляли в «Нового каналу», «Інтера», ICTV, СТБ, «1+1» та ТРК «Україна». Реклама в інтернеті коштувала партії мера 4,6 мільйона, друковані матеріали – 1,6 мільйона.
Відзначається, що за розповсюдження листівок агітаторам сплачено лише 35 тисяч гривень. Партія могла залучати волонтерів або ж заплатити готівкою, яка поза виборчим фондом. Роздавачі листівок зізнавалися журналістам, що їм платять 500 гривень на день на руки.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті